Wie heeft er ervaring met bovenstaande, ik zit nog een paar dagen voor mijn NOD, mocht het deze ronde niet raak zijn, dan wil ik die testen gaan gebruiken. Je leest zoveel verschillende verhalen hier op ZP, vandaar dat ik info wil inwinnen over bovenstaande, ze zijn nog niet eens zo heel duur ook. Groetjes, Beebiej
Hoi ik heb deze ronde de Zwangerschapstest van hun gebruikt en ik ben wel tevreden geen in droog lijntje te bekennen. Heel veel succes met testen
Ik heb de zwangerschapstesten gebruikt en ze liepen qua streep net zo donker mee als de 2voor5 van de krijdvat, positieve ervaring voor mij.
ik heb ze in de laatste 2 rondes gebruikt en ben er heel tevrede over.. netjes me eitje mee kunnen vinden en ze zijn spot goedkoop. in de 2e ronde dat ik ze gebruikte werd ik zwanger.
Hier ook positieve ervaringen met de zw-testen. Negatief is ook echt negatief. Geen vage lijntjes te bekennen. Wel zo duidelijk!
zowel de ovutesten als zwtesten zeer betrouwbaar want ze komen van dezelfde fabrikant als de 2 voor 5 testen van kruidvat. Wondfo ( kun je googlen)heeft een zeer groot assortiment in medische testkits. Ik vind ze goedkoper via mp te bestallen ,na de 1e ronde raak (vmk)2e idem en opgevolgd met echo en klopte als een bus.