Jemig meissie.. Ik had dit niet eerder gelezen, maar.. Wat heftig! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen! Hele, hele, hele dikke knuffel!
Nou ja ik kreeg helemaal geen melding van jullie berichtjes thanks Morgenmiddag heb ik colposcopie. Nu lekker paar dagen vrij. Even uitgebreid zinnen verzetten. Wordt dus weer vervolgd. Hopelijk blije, gezellige en vrolijke berichten
Was gisteren helemaal kapot maar was dan ook een heel verhaal. Van alle vrouwen die een lisexcisie hebben ondergaan komt het daarna bij 15 - 20% weer terug. Omdat ik in dat percentage val nu krijg ik extra controles voortaan. Ik had de komende 5 jaar al extra checks maar nu dus for ever and ever. Ik heb, vooruitlopend op de zaken, gevraagd wat er nou verder zou gebeuren als het terug blijft komen. Een lis kan een aantal keer en als mijn lijf het echt niet opruimt zal het gevolg uiteindelijk zijn dat mijn baarmoeder en dan uit zou moeten. Die keuze is dan (mocht het zo ver komen) snel gemaakt want eerlijk is eerlijk, na 12 miskramen vraag ik me af hoe groot de kans is dat ik ooit nog een zwangerschap uit zal dragen en dan is mijn gezondheid me meer waard. Verder is het gehele oppervlak van mijn bm-hals aangetast. Hij heeft een biopt afgenomen en over net geen 2 wkn krijg ik de uitslag en het behandelplan te horen... We wachten opnieuw af maar ben nu redelijk kalm eronder.
Meid wat blijft het onzeker, nu weer 2 wkn wachten op de uitslag. Weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen! Dikke knuffel en ik denk aan je!
Thanks meiden. We wachten weer af. Vorige week was ik een paar dagen vrij, leuke dingen gedaan en nu weer aan het werk. In ieder geval genoeg afleiding, nu volgende week woensdag afwachten.
Thanks. Volgende week alweer. Kwam alleen iets belangrijks tussen van mijn werk, nu is gezondheid belangrijker maar hier kom ik echt niet tussenuit en telefoon opnemen is not done dus nu gaat de arts me mailen en zo nodig kunnen we vrijdag dan alsnog bellen maar dan weet ik woensdag wel de uitslag in ieder geval
De uitslag heb ik gisteren gekregen. Het is inderdaad weer CIN 3. Ik heb gekozen om niet voor de zalf te gaan maar toch voor de lisexcisie. Dat geeft me meer zekerheid en kost me 3 maanden minder tijd zodat ik weer asap verder mag voor een terugplaatsing. Ik heb ook gekozen om het plaatselijk te laten verdoven net als vorige x. Vorige keer is niet heel goed bevallen maar narcose heeft ook een aantal nadelen dus daarom dan toch plaatselijk en als het echt niet gaat plannen we een nieuwe datum om het af te maken onder narcose. Over 4 weken mag ik.
Hmm nog 4 weekjes wachten dus, niet prettig maar goed dat is het minste. Ik zou ook voor de lisexcisie gaan. En als dat gebeurd is? Gaan ze dan ook weer testen een maand ofzo erna? Ik neem aan van wel? Sterkte erweer mee meis. Xx💜💛
Het nieuwe uitstrijkje wordt pas weer na een half jaar gedaan. Dan heeft je lichaam nog wat tijd om evt. achtergebleven cellen op de ruimen mocht dat dit x wel lukken In dat halve jaar mag ik niet zwanger raken.
He bah Jordan wat een naar nieuws meis. Had het zo anders voor jullie gehoopt bah bah bah. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!