Wanneer weer menstrueren, duurt zo lang!

Discussion in 'Miskraam' started by Annelin, Nov 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annelin

Annelin Actief lid

Aug 23, 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Vandaag precies 5 weken geleden heb ik een heftige bloeding gehad nadat ik de donderdag daar voor het vruchtje heb verloren.. Mijn miskraam (10 weken) is opgewekt door Cytotec. Bij de controle de week erop zat er nog heel weinig weefsel wat spontaan wel mee zou komen zei de gyn, ik heb nog een poosje gebloed en bruinverlies gehad.. dat is een paar dagen weggeweest. Nu heb ik de afgelopen dagen iets helderrood slijm verloren. Ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden, maar dit heeft verder niet door gezet. Vandaag nog weer een beetje bloed.. Kan dit een menstruatie zijn na de mk? Ik voelde me deze week alsof ik ongesteld moest worden. Ik ben er gewoon zenuwachtig van dat het nog niet normaal op gang is allemaal.. Heb verder geen buikpijn.
    Wat zijn de ervaringen van anderen met een menstruatie na een miskraam? En dan met name bij het opwekken dmv Cytotec.

2. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ik werd na bijna 8 wkn weer een soort van ongesteld, alleen een paar dagen bruine troep.
    toen weer heel lang niks, toen weer een beetje en dat 4 mnd lang.
    mn zwangerschapstesten bleven ook positief en ben alsnog gecuretteerd terwijl ik na de cytotec half leeg gebloed was en het 'schoon' was.
    was toch nog iets blijven zitten wat normaal mee zou moeten komen met een menstruatie.
    hou t in de gaten maar ik zou me verder niet te druk maken want t kan wel een paar mnd duren voor alles weer normaal werkt. heb je wel al een test gedaan om te kijken of je al hcg vrij bent?
    als dat zo is word je vast gauw ongesteld.
    ik weet wat je meemaakt, eerst al die ellende en nu wil je weer gewoon verder, en je lichaam werkt niet mee....
    sterkte! xxxx

3. Annelin

Annelin Actief lid

Aug 23, 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor je begrip en voor je tip om een test te doen...
    Ik word er inderdaad niet vrolijk van en maak me best wel zorgen.. Heb wel een paar dagen rood slijmverlies gehad. Misschien dat dat mijn menstruatie deze keer was. Ik weet het ook niet. Maar dank je wel ;)

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi Annelin,

Wat moet dat wachten enorm frustrerend zijn voor je..
    Ik heb 3 spontane miskramen gehad en dan schijnt je cyclus toch weer makkelijker door te lopen (en dat klopte ook) Heb er 1 a 2 dagen bijgekregen ten opzichte van voor al deze ellende, maar goed; wie ben ik om daar over te klagen!

Misschien een rare vraag, maar kan het niet zijn dat je alweer opnieuw zwanger bent? Ik weet niet of je actief bent geweest ondanks je miskraam. Maar anders zou het een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.

Succes meis! Het is allemaal niet niks!

Liefs BB

5. Annelin

Annelin Actief lid

Aug 23, 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    #5 Annelin, Nov 6, 2011
    Last edited: Nov 6, 2011
    Dankjewel.

Ben niet zwanger. Dat kan ook niet. Heb vanmorgen wel getest om te kijken of het hcg weg is, dat is weg gelukkig..
    Pfff wachten duurt lang!

6. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    gelukkig is je test negatief!
    ff geduld, maar dan komt alles goed! xxxx

Share This Page