Hallo allemaal, Ik ben net 27 jaar geworden en ben in september 2006 getrouwd. Ik ben in augustus 2006 met de pil gestopt omdat mijn man en ik graag een kindje willen. Na een jaar wachten en proberen zijn we doorgestuurd naar de fertiliteitspoli. Daar hebben zowel ik als mijn man testen ondergaan. De uitslag van mijn man was goed en in eerste instantie was mijn uitslag ook goed, maar later kwamen ze erachter dat ik last heb van ovulatie inductie, wat betekent dat mijn eitjes niet groeien en er daardoor geen eisprong plaatsvindt. Ik ben nu drie maanden bezig met clomid. We zijn eerst begonnen met 2x daags 50 mg, dat ging heel goed maar geen gewenst resultaat. De tweede maand weer begonnen met 2 x daags 50 mg, maar die cyclus moest worden afgebroken,omdat het niet lukte. Nu ben ik in januari weer begonnen met 2x daags 100mg Clomid en heb inmiddels ook een pregnylinjectie gehad, zodat het eitje los laat. Ik moet wachten tot 1 februari voor ik kan testen, maar kon niet wachten en heb vanmorgen al een test gedaan. Helaas negatief. Dus ga er nu vanuit dat deze poging ook niet gelukt is. Ik probeer de volgende maand erweer positief tegenaan te gaan. Het is wel moeilijk hoor, elke maand weer een teleurstelling. Ik hoop dat ik op dit forum met andere mensen in contact kan komen, zodat we steun aan elkaar hebben.
Je hebt wel erg vroeg getest hoor. Ook kan pregnyl invloed hebben op de uitslag (maar is dan vaak vals positief) van de test. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken. Welkom!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger raken, ik hoop voor je dat het raak is. Liefs wolly
Welkom hier, jammer dat je los kan in het vruchtbaarheids-onderdeel. Heel veel succes deze ronde...wie weet...heb je inderdaad te vroeg getest! Pregnyl is rotspul hoor....succes! Elmo
ik wil iedereen bedanken die mij welkom heette en mij een reactie stuurde. Ik zal weer een berichtje plaatsen zodra ik meer weet.
Ik ben ook nieuw op deze pagina, met de 2e op komst. Deze zwangerschap lijkt wel voorbij te vliegen, alleen wordt ik gek van iedereen die een mening heeft of ik nou een grote of kleine buik heb voor 27 weken.. So what, als die kleine maar genoeg ruimte heeft om te groeien! Voor degene die aan het proberen zijn: heel veel suc6 en geduld toegewenst, er is geen grotere wens dan een kinderwens..Liefs uit R'dam.
Hallo allemaal, ik heb inderdaad te vroeg getest. Want ik heb nu twee zwangerschapstesten gedaan en allebei positief Yesss het is gelukt. Het is zo onwerkelijk ik geloof het nog steeds niet. Ik heb het ziekenhuis al gebeld en 20 februari krijg ik de eerste echo. Ik wens iedereen veel succes en zal ook even een berichtje bij ik ben zwanger plaatsen.