Hallo, Ik hoor over 3 dagen mijn menstruatie weer te krijgen, en heb inderdaad last van menstruatiekrampjes, maar het voelt nu als kleine steekjes in mijn onderbuik, niet de hele dag door, maar zo af en toe. Mijn borsten zijn ook een beetje gespannen maar niet pijnlijk. Daarbij heb ik ook wat 'dikke witte afscheiding'. Het is echt melkwit en redelijk dikkig. Is dit normaal tijdens een zwangerschap? Normaal gesproken is mijn afscheiding doorzichtig als ik ongesteld moet worden. Ik heb wel gevreeën tijdens mijn vruchtbare periode. Nou las ik bij verschillende forums op verschillende websites dat menstruatiekrampjes normaal zijn bij de eerste 5 weken. Zijn er dames die hier ook last van hebben? Groetjes x
Ik had inderdaad ook al een tijdje last van krampjes, zonder dat ik ongesteld werd. Ook wat meer afscheiding dan normaal in die tijd van de periode. Dus het kunnen zwangerschapstekenen zijn. Maar het kan ook net zo goed je lijf zijn wat je een beetje voor de gek houdt. Over een paar dagen testen, dan weet je het zeker. Spannend!
Bij mijn dochter had ik vanaf mijn ei constant krampen en steken in m'n onderbuik, dit heeft tot mijn NOD geduurd en daarna was het ook over. Dus het is inderdaad mogelijk, ook de afscheiding kan anders zijn dan normaal. Ik zou denken dat je toch echt zwanger bent, maar die zekerheid heb je natuurlijk pas echt als je een positieve test in je handen hebt. Ik duim met je mee... Liefs, Duveldraakje
Bedankt, ja elk lichaam inderdaad doet iets anders... Ben benieuwd, ik ga na het weekend testen. Liefs.