Mijn oog kwam 'toevallig' (na wat Google acties ) op deze methode. Bij mij geeft hij aan 40 weken gewoon, ik ben benieuwd. Meer meiden die hem in willen vullen? Niet dat het wat zegt maar toch leuk om te weten of het een beetje klopt .
Ik kom op 4 November uit ipv 7 November. Maar ik had rond de 12 weken heel veel echo's vanwege bloedverlies en heb toen ook al meerdere data gekregen. Wisselend van 3-9 November? Terwijl ik van een ICSI poging zwanger ben dus je zou denken dat ze het precies kunnen uitrekenen. Leuk wel 4 Nov klinkt al beter
Ik heb het met terugwerkende kracht gedaan van mijn vorige zwangerschap. En dat klopte niet. Ik liep volgens deze tabel een week over tijd maar mijn zoontje kwam 'right on time
Ik heb hem ook met terugwerkende kracht voor de jongste ingevuld ... Tijdens die zwangerschap was mijn uitgerekende datum op basis van eisprong 5 april 2013 (= 40 wkn). Volgens deze methode zou mijn bevaldatum 4 april 2013 zijn. Ze is geboren op 12 april, dus tja?
Hier zegt ie 19 november, dat zou met 39+5 zijn en op de verjaardag van m'n zoontje. Ben benieuwd (al geloof ik hier stiekem niet in haha)
Bij mij klopt het grappig genoeg. Inderdaad geboren op 30 juli 2015. Volgens hen duurde mijn zwangerschap 283.42 dagen i.p.v 280 dagen. Maar het was ook mijn uitgerekende datum...
12 november ipv 19 november. Wel gesjoemelt met laatste menstruatie, deze dus op een cyclus van netjes 28 dagen gezet welke die cyclus 34 dagen bleek te zijn, achteraf. Maar anders klopte de uitgerekende datum weer niet haha.
Ik heb hem gedaan voor mijn vorige zwangerschap. Daar zegt de berekening dat ik 3 dagen na de uitgerekende datum zou bevallen maar fit werd een week... Ben benieuwd voor deze keer.
Bij mij komt'ie ook op 40 weken, maar dat zegt bij mij helaas niks vorige keer ingeleid met 36.6 en dit keer zal ik met 38 weken worden ingeleid (te hoge bloeddruk). Zou wel leuk zijn als het bij jullie klopt! Het geeft een beetje zekerheid