hey hallo allemaal Ik ben jacqueline van vulpen en ben 32 jaar,..! ik heb een hele lieve man en twee schatten van kinderen,.. mitchel is de oudste hij is 10 jaar en kevin is de jongste en hij is 7 jaar,..! nu zijn wij helaas al een hele poos bezig om zwanger te worden en helaas hebben we niet zoveel geluk gehad.., is ons niet meer gegunt lijkt het wel,.. oktober vorig jaar een buitenbaarmoerderlijke zwangerschap,.. na anderhalf jaar oefenen,.. en voor 10 weken terug heb ik een kindje moeten laten weg halen met 17 weken,..! omdat mijn kindje geen urineuitweg had,...! met andere woorden 1 en al ellende,..! nu zijn we weer aan t proberen maar ik snap niks van me lijf meer,..! ben net een week over me eisprong heen denk ik en heb wel gemeenschap gehad op de goede dagen,..(hoop ik) dus zit nu al in de zenuwe of ik mischien zwanger ben,,.. heel appart zegt mijn verstand van ja ik ben zwanger,... maar mijn lijf,.. daar twijfel ik toch wel over,,...! pijn in me bosten en tepels,.? (kan rond deze tijd) is nu weer weg bijna veel plassen,...!?(kan komen door de kou,..) en drink ook veel water shagerijnig,..? (ben ik wel vaker,.. ) lol,.. moe,.. ? ( kan nasleep zijn van de operatie) toch? na ja ga maar door en door,.. ik wil niet blij zijn en laat maar over me heen komen,.. we zien het wel,.. vorige keer van okt totdat ik weer zwanger was,.. duurde immers ook ruim 7 maanden,..! hoop dan maar op een gezellige babbel hier en beetje positifiteit en hulp op afstand mogen we het nodig hebben,..!' iedereen die zwanger probeert te worden heel veel succes,... en knallen tot het vuurwerk eraf komt,...! hahahahahha hoop op gezellige tijd,.. al snap ik er de ballen nog niet van,.. groetjes jacqueline
hoi Jacqueline, Wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je geen raad meer weet met je lichaam. Ik snap er ook niets van. Maar ja positief blijven en hopen! Ik wens je alle geluk toe. Greetz, Claudia
hey dank je wel danielle,..! en inderdaad we gaan gewoon verder,..! ik vind het niet erg hoor om tijd aan me man te besteden,.. groetjes
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Heel veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak en dat alles goed mag gaan. Liefs wolly
bedankt voor alle lieve reactie's,.. sterf het ineens af van de pijn in me boegie's.,..! zou het dan toch zo zijn dat ik nu ineens snel zwanger zou kunnen zijn misselijk ben ik ook wel,.. maar zo kort al na de eisprong,..? kan pas over 7 dagen testen,.. pfff word een lange week,,,.. want stom genoeg blijf je er maar aan denken en steeds meer voelen,... KAN ME VAN DE JONGENS NIET MEER HERINNEREN EIGENLIJK buitenbaarmoerdelijk wist ik het niet,... was ineens veel pijn,.. en bij de laatste zwangerschap,... ja toen wist ik het gewoon,.. nu denk ik het ook maar nu omdat ik te graag wil,..(denk ik) heb alle site's afgespit om info,..maar word er niet wijzer van ellende,..! zal wel gewoon mezelf zo gek aan t maken zijn omdat ik zo graag wil dat k straks gewoon ongi word,... maar moet wel veel plassen en drink helemaal niet zo veel,...! word gek hier,.. dat maar snel volgende week vrijdag is
Welkom! Idd een hele vervelende tijd achter de rug! Hopelijk brengt 2008 jullie meer geluk en verwachten jullie snel een wondertje!