wie heeft een idee(herkenning?)

Discussion in 'Zwanger worden' started by missguit, Jun 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    Hoi allemaal...

Mama van een zoon Senn...
    Vorig jaar april gestopt met de pil... ivm de lange cyclussen...maar na 4 maand bij de ha dat ik wel graag naar de gyn wilde.Verwijzing gekregen..
    Dit omdat ik ook tevroeg ben geboren en altijd t gevoel had er iets niet klopte in mn lichaam..Vrouwelijke ha dus verwijzing kreeg ik zo gelukkig.
    Eind nov 2012 testte ik 3-4 wk zwanger met de ClearBlue test...Blij :D
    Wel naar de gyn.geweest (omdat de afspraak toch al stond) en uitgelegd dat ik zou komen voor mijn lange cyclussen, maar goed dit was nu niet meer nodig want ik was wel zwanger geworden!Blij! 1-8-'12 is Senn geboren.Dus daar een echo gelijk gehad en met 7 wk hoorden we z'n hartje kloppen..Blij gingen we weer naar huis :D

Na de zwangerschap is mijn cyclus zo :
    (vanaf november '12)

32/34/39/50/ dag 64 vandaag en nog steeds geen ongesteldheid te bekennen..Vanmorgen nog zwtest gedaan negatief..
    Ik heb dagen last van mn buik, rug echt die ongestelheidsklachten..maar er komt maar niks:(
    Zit zo in dubio wat ik moet doen...naar de HA of niet?Toch vreemd dat je straks gewoon 3 maand niet ongesteld bent geweest??
    Ik dacht eerst voor ik zwanger was dat ik misschien PCO had/heb..want ja heb wel last van pukkeltjes, wel wat behaarder (bij mn navel) en ook te zwaar..Zal het dat toch misschien zijn?

Ik moet zeggen bij Senn testte ik ook erg laat pas bij dag 86 ofzo...:):(...Je hebt zo het gevoel dat je eigen lichaam je in de steek laat...heel vervelend..

Bedankt voor het lezen...

Share This Page