Ik vind het nog steeds wel eng, want het is nog pril, maar nadat we gisteren een mooi kloppend hartje hebben gezien, durf ik wel... Eindelijk mag ook ik hier een berichtje plaatsen, IK BEN ZWANGER!! Bijna 4 jaar behandelingen, hopen, vrezen, teleurstellingen en verdriet, zijn we ontzettend blij en dankbaar dat we dit mee mogen maken.
Jeetje, wat hebben jullie lang op dit geluk moeten wachten... Maar gefeliciteerd en ik duim voor een voorspoedige zwangerschap voor je!!
gefeliciteerd wat een lange tijd moet dat zijn geweest, maar eindelijk toch gelukt, hopelijk gaat alles goed en mogen jullie van je eigen kindje gaan genieten
Wauw, wat een prachtig nieuws na zo'n tijd. Ontzettend gefeliciteerd! Dit moest vast en zeker zo zijn... Probeer maar lekker te gaan genieten, al blijft het nog even heel erg spannend!
Murphy, wat een onwijs goed nieuws!!!! Gefeliciteerd!! Ik was je uit het oog verloren op het forum want we kletsten altijd samen bij het IUI topic. Zo leuk om juist op deze manier weer eens contact te hebben, super!!!
Wauw! Dit is écht een felicitatie waard!!! Heel erg gefeliciteerd, hopelijk gaat alles goed!! Succes met jullie zwangerschap!