Wat een mooi tekstje onderaan je bericht! Je voelt pijn en verdriet, maar ook rust in je woorden. Ik wens je een super fijn leven toe met je man!
Een dapper en moedig besluit. Herkenbaar voor mij, ook wij hebben na ruim 9 jaar tevergeefs bezig geweest, onze droom definitief opgegeven en ik herken helemaal wat je zegt w.b. de rust die je dan ervaart. Vrij van de confrontatie met steeds weer de hoop en de teleurstelling die volgt. Fijn dat je het zo ervaart en heel veel geluk voor de toekomst!
Heel veel sterkte gewenst met de acceptatie van dit besluit. Ik kan me heel goed voorstellen dat het je ook rust geeft, eindelijk kan je verder met je leven en je focussen op haalbare doelen, eindelijk die onzekerheid en teleurstelling loslaten. Uiteindelijk blijft het natuurlijk k*t, maar ik hoop dat je samen met je partner een mooie andere invulling voor jullie leven kan vinden, dat gaat vast lukken!
Zal vast een zware beslissing geweest zijn; maar wel positief dat je je er ook goed bij voelt... Heel veel respect voor jullie! Zorg goed voor mekaar! Dikke knuffel!
Pff wat een moeilijke beslissing maar goed dat je je nu stressvrij voelt.. Ik wens je alle geluk met je man!
Wat een dappere, maar oh zo moeilijke beslissing hebben jullie genomen. Wens jullie alle goeds voor de toekomst!
wat een dappere keuze. ik wens jullie beiden samen ondanks deze beslissing een heel gelukkig leven. en een hele dikke digitale knuffel
Dankjewel voor de steun die iedereen geeft Het is een moeilijke beslissing geweest, en tot een paar maanden geleden had ik echt nog hoop. Tot het vorige maand weer negatief was en opeens wist ik dat ik mezelf en mijn man dat niet meer kon aandoen Als je in 9 jaar geen enkele keer zwanger bent geweest, dan moeten we realistisch zijn en toegeven dat het nooit zal lukken. Ik heb nog nooit een positieve zwangerschapstest vastgehad. Behalve als ik te vroeg testte en het de pregnyl was die positief aangaf. We hebben adoptie overwogen, maar de kostprijs is niet mals. En de lange wachttijden....tegen dan ben ik 40 jaar. En ik wil mijn man ook niet meer teleurstellen. Je kan beter weten waar je staat en beginnen rouwen, dan elke maand zoveel hoop hebben op iets wat nooit komt