Na meerdere keren mis, nu tóch mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lexie74, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hoi Elmo, dank je wel hoor!

Idd wel raar dat we nog niets gehoord hebben. Nou ja je hebt het natuulk wel eerst druk, maar toch. Ze weet dat we in spanning zitten, toch? ;)
    Hoop maar dat alles goed is.

en idd Karola, jippie het is frisser!
    en zit niet zo op te scheppen over die doorslaper van jou ;) (zei ze jaloers) Man wat doet die dat snel! Wat heerlijk joh!

Aby heel veel plezier van het weekend!

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hmm nog niets?

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik kwam ook even kijken maar nog steeds niks, ik hoop dat ze volop aan het genieten is en dat alles oke is.

Abigail, een beetje laat maar een heel fijn weekend toegewenst, heerlijk even iets anders dan thuis.

Karola, lekker zeg dat ie nu al doorslaapt maar nu weten we het wel, haha. Genieten hoor als die nachten zo zijn. Nog iets gekocht in de stad?

Hier vreselijk veel pijn in mijn schouder, kan Sarah niet zo goed optillen, gelukkig is mijn vriend ook thuis dus diie mag vandaag het tilwerk doen en dan gaat het morgen vast en zeker weer beter.

Liefs en fijn weekend allemaal

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve meisjes,

Even snel een berichtje van mij:

Dinsdag 29 juli om 19:39 uur is onze dochter Yelina geboren via de keizersnee. Alles gaat verder goed met ons, alleen liggen we beiden nog wel in het ziekenhuis omdat Yelina erg veel moeite had met eten.
    Dat gaat gelukkig nu de goede kant op en hopelijk mogen we snel weer naar huis.

Wanneer ik weer thuis ben meer info met uiteraard wat mooie plaatjes.

Liefs,

Inez en Yelina

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez en Inezman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yelina. Mooie naam.
    Gelukkig gaat het beter en ik hoop dat jullie snel samen naar huis mogen. Laat je in ieder geval lekker verwennen en geniet ervan.

Dikke knuf Anette

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieverd!

Super gefeliciteerd!
    Mooie naam enne IT'S A GIRL ;)

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja ik zei toch een meisje! Haha

Super Inez, van harte meid!
    Lekker genieten en ik hoop dat jullie beide gauw thuis zullen zijn.
    Tot gauw, dikke kus!

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jaha...
    Tis goed verdeeld!

3 Boy's & 3 Girls!

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    doen wij goed ;)

10. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Hiep hiep hoera! Inez gefeliciteerd met jullie meisje,prachtige naam!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi hoi...

Net terug van het CB en oma...
    Meneertje koekepeertje weegt 5100 gram schoon aan de haak (een zak aardappelen hihihi) en is 57cm. Doet het errug goed zei de arts, ze vond hem ook al errug wijs voor zijn leeftijd hihi.
    Voeding hoef ik niets aan te veranderen, dat vele slapen moet ik laten voor wat het is zolang ie maar goed aktief is ALS ie wakker is... nou en dat is onze komediant wel!
    Ze nemen nog ff contact met me op ivm inbakenen. Ik wist niet dat dat maar tot 8 wkn geadviseerd werd? Dus een inbakerdoek bestellen heeft dan geen zin. Dus ben benieuwd hoe ik het strakkies moet gaan doen.

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    sil, dat inbakeren is ervoor dat ze goed slapen en zo te lezen is dat geen probleem. Of begrijp ik het nu niet meer goed? Waarom wil je inbakeren?

13. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Dat vroeg ik mij ook af?
    Hier wil ik mij ook verdiepen in het inbakeren.
    De nachten zijn geen probleem,alhoewel het doorslapen maar 2x is gelukt,dus ik zal niet meer opscheppen ;)
    Maar overdag is een ramp,hij lijkt wel niet zonder mij in slaap te kunnen vallen en als ik hem alleen laat liggen kan hij wel 1 uur huilen en dat vind ik echt te lang.
    Hij slaat met z'n armpjes en trapt met z'n benen,vandaar dat ik dacht aan inbakeren.
    Op een gegeven moment is hij te moe om normaal in slaap te kunnen vallen,en uiteindelijk met hulp van mij,lopen of aan de borst lukt het wel.
    Maarja dat gaat natuurlijk ook niet goed zo en heb ik straks een kind dat alleen bij mij in slaap kan vallen :rolleyes:
    Gisteravond was het trouwens voor de 1e keer ook drama,terwijl de laatste voeding heel rustig ging en daarna direkt lekker slapen.
    Nu lukte het niet om te slapen en wilde hij alleen maar zuigen,dus nadat mijn tepels pijn deden wilde hij gelukkig mijn pink,hevig,echt wild sabbelend,druk met armen en benen is hij na 2 uur pas in slaap gevallen.
    (En volgens mij waren het geen krampjes)
    Toen kwam hij om 5.30 en ging hij snel weer verder sapen en nu 8.30 slaapt meneertje uit.

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo moet ingebakend worden omdat ie vreselijk met ze armen en benen gaat "maaien" als ie moe is en wil slapen. Hij houdt zichzelf wakker.

Je hebt van die kant-en-klare inbakerdoeken te koop. Zodat je zelf niet hoeft te "origamieën" met doeken enzo. Maar ja deze zijn niet mega goedkoop en om nou voor ong. 2 wkn zo'n doek aan te schaffen vind ik een beetje onzin.
    Daarom zal ik het denk ik op de "ouderwetse" manier moeten doen en vandaar dat ik benieuwd ben hoe de wijkverpleegkundige dat gaat doen en wanneer ze langs komt daarvoor.
    Vandaar hi hi

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik weet overigens niet 100% zeker hoor dat je maar tot 8 wkn mag inbakenen.

Maar de arts van het CB zei (and I quote);
    " Voor dit soort kindjes wordt tot 8 wkn inbakenen geadviseerd"

Dusss vandaar, maar ja volgens mij zijn er ook kids die langer onrustig blijven qua slapen en langer gebruik maken van het inbakermethode...
    Maar goed ik hoop dat ze binnenkort ff contact met me openemen dan kan ik het vragen...

Dus Karola ik houd je op de hoogte

16. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Yoehoeww eindelijk goed bericht Inez! Mooi gedaan, weer een meid!
    Meis geniet er van en sterk allebei maar weer snel aan zodat we weer verder kunnen babbelen. Mooie naam, past goeg bij Alyssia.

Knuf Aby

17. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Silla,Damo doet precies hetzelfde dus hou mij zeker op de hoogte,ik ben benieuwd!
    En idd inbakeren word normaal gezien veel langer gedaan.

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Sil ik heb nog een swaddle me liggen. Is wel roze, maar hier wordt ie toch niet meer gebruikt.
    Je mag em voor een tientje+verzendkosten hebben als je wilt.

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ze heeft vanmiddag gebeld...
    Ik had het dus verkeerd begrepen...wat ze bedoelden was dat je met inbakenen vóór de 8 wkn moet beginnen en zij adviseren om vanaf 4 maanden af te bouwen.

Zij adviseerde voor de kant- en- klare inbakerdoeken

Puckababy maar op de Juli forum zijn er een aantal die hebben de Swaddle Me via www.ikbenmama.nl besteld en zijn daar zeer over te spreken. Deze is nl. ook makkelijk in gebruik en goedkoper dan de Puckababy.

Dusss ik ga voor de Swaddleme doek die ga ik vanavond ff bestellen.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh da's opzich wel een optie...
    Van welk materiaal heb je hem?
    Katoen of Fleece?

Deel Deze Pagina