Na meerdere keren mis, nu tóch mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lexie74, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hier is een eerste tandje gespot. Behalve wat poepluiers een paar dagen geleden was er verder niets wat erop zou kunnen wijzen dat er een tand aan het doorkomen was. Wat een stoere meid toch!

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
  3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, het lopen gaat haar al goed af zeg!

Ik was ook wel verbaasd dat ik het eerste tandje zag. Bij Alyssa kwam het eerste tandje pas met 10 1/2 maand door, zo zie je maar weer, geen kind is hetzelfde.

4. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaa meiden daaar ben ik eindelijk weer een keer!
    Sorry hoor,ik lees steeds tussendoor en dan denk ik ga zo ff antwoorden en dan komt het er weer niet van.

Demi lopen,geweldig,wat een leuk fimlpje,zo leuk om te zien!En hier nog een keertje gefeliciteerd!

Pim 2 tandjes en een diploma,super,ook gefeliciteerd!

Yelina ook al een tandje,sjee die is snel!

Anette,is je ziek zijn over begreep dat je ziek bent geweest?

En Sil hoe gaat het daar?

Hier gaat alles lekker,Damo doet het goed is lekker bezig met eten en drinkt goed uit zijn tuitbeker en hij kan al zitten :D
    Omrollen doet hij geen enkele moeite voor maar zitten gaat prima.
    Bv geef ik alleen maar de ochtend eventueel de nacht,verder is het een vrolijk en vreselijk grappig ventje.
    Van de week op het cb geweest alles goed,ze kon merken dat hij in een druk gezin opgroeit en hij heeft iets overgewicht :) maar vond het geen probleem.

Druk bezig geweest met een scholen bezoeken voor de oudste,tja pfff die gaat straks al de wijde wereld in.
    Gelukkig zijn we er uit en als de toetsuitslag nog steeds dit school advies geeft weten we waar hij naartoe gaat.
    Dat was het wel weer even ;)

Doei doei!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ik wilde even zeggen dat ik gisteren geopereerd ben aan mijn blinde darm, ik werd wakker met flinke buikpijn die maar niet overging, naar de hap geweest en ben meteen doorgestuurd naar de eerste hulp en 2 uur alter lag ik op de ok.
    Heb behoorlijk veel last dus sorry als ik hier even niet te zien ben.

Liefs

ik heb ook niks terug gelezen, doe dit snel weer

6. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Jeetje An, da's schrikken! :confused: Goh Nou meis sterkte de komende dagen.

@ Hey karola goed om je weer te horen. :D Goh de oudste alweer opzoek naar een middelbare school begrijp ik. Spannende tijden.
    Fijn dat Damo het zo goed doet.

@Inez..........jeeeeh hee gefeliceerd met t eerste tandje.

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Jee Anoek! :confused: schrik dr van!
    Beterschap meis!

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, da's schrikken zeg, blinde darm, da's niet niks. Beterschap!

Karola, wat fijn om weer even van je te horen.

M'n moeder had dat indertijd ook met m'n broertje en mij. De een nog volop in de luiers en de met ander (ik zei de gek) kijken voor een geschikte middelbare school.
    Wat gaat het allemaal ook hard he? Succes met de zoektocht naar een goede school voor je al wat grotere man en fijn dat met Damo alles goed gaat.

Ik ben vanmiddag bij m'n ME arts geweest. Ik ging erheen om weer wat medicijnen te krijgen die ik al eerder had gehad, maar hij vertelde dat ze inmiddels een andere werkwijze hadden. Ze willen toch graag verder onderzoeken waar de moeheid vandaan zou kunnen komen en over 2 maanden moet ik me daar weer melden bij de cardioloog.
    En mocht hier verder niks uitkomen, dan wil hij me verder wel weer medicijnen geven, maar dat kan nog wel even duren.

Enerzijds had ik het gevoel met lege handen naar buiten te zijn gegaan, anderzijds ben ik er eigenlijk heel blij mee. Ik heb bij m'n huisarts ook wel eens gevraagd om een doorverwijzing, maar dat vond hij steeds niet echt nodig.

Maar m'n moeder was ook altijd moe en zij is 10 jaar geleden op 53 jarige leeftijd vrij plotseling overleden aan een hartstilstand. En om het maar even plat te zeggen, er is een groot gedeelte van haar familie 'uitgestorven' met dezelfde kwaal, dus ergens heb ik al jaren het gevoel dat ik het wil laten nakijken. Maar ja, als je geen doorverwijzing krijgt.

9. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Sjee Anette schrikken hoor,ik hoop dat je snel opknapt!

Inez,heel goed dat je bent doorverwezen zeker met je fam verhaal,nu maar hopen dat er niks "vervelends" uitkomt en iets waar je wat mee kan.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dat hopen wij ook Karola!

11. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou Inez, denk idd niet verkeerd om je door te laten verwijzen. Ze noemen het natuurlijk al snel ME, maar wie weet is er wel iets anders aan de hand wat ze kunnen verhelpen. Dat zou mooi zijn toch? Tja en dan nog maar ff wachten. Ben benieuwd.

Ik ben gister met Pim weer naar de CB geweest en alles was weer in orden. Hij is lekker gemiddeld, behalve dan in zijn grove motoriek daar is hij vroeg mee vonden ze. Tja. ;) :D Momenteel begint hij weer aan een sprong, hangt als een gevangenis bal bijna de hele dag aan mijn been, slaapt overdag weinig en wil alleen maar lekker bij me zitten en knuffelen. Poehhhhhh heel vervelend :D :D ;) Jullie begrijpen, mama kan overdag weinig doen, maar geniet van de aandacht. hihi. Nu ligt hij wel lekker te slapen, dat zwemmen doet goed.

Gister ook weer begonnen met "sporten" vond dat ik wat moest doen, dus ben samen met zus gaan Aquarobiccen (hmm schrijf je dat zo? Staat raar, nou ja jullie begrijpen hopelijk wat ik bedoel). Zwembad zit bijna in onze achtertuin dus ik dacht dat is lekker makkelijk en ik heb het ooit wel eens eerder gedaan. Moet zeggen, ik vond het wel een beetje oudbollig gebeuren met Michael Jackson en Diana Ross als hups muziek. Maar samen met zus was het weer vette lol. Hmm eigenlijk kwam dat weer door mij. :oops: We stonden in de voorste rij en bij de eerste oefening (joggen op de plaats) hoor ik links achter mij ineens een gegier van het lachen (idd zus lief). Ik kijk dus achterom en zie dat de eerste rij ineens 2 meter achter me stond. Ik was zo serieus bezig geweest dat ik in mijn enthousiasme naar voren gehuppeld was met mijn handen om hoog en omlaag, zonder het door te hebben en bijna bij de zwemjuf onder dr neus stond. Duhhh :oops: Nou dat kwam dus niet meer goed, ik zag de hele tijd die slapstick voor me met mij in de hoofdrol en kreeg de hele verdere les enorme lachaanvallen. En als je dan ook nog halverwege het nummer krijgt Enough is enough I can't go on, I can't go on no more van ......ehhh ..volgens mij Donna Summer is dat ook lekker motiverend. Vervolgens roept zus nog eens midden in de les tegen me "ik zou best een patatje lusten". Nahaaaaaaah daar ging ik weer. Hoezo 40 en 38 haha twee bakvissen zijn het bij elkaar. Affijn t was me weer een avondje. Maar ik heb wel mijn best gedaan, volgend week weer een poging. :confused:

@An...........hoe is het nu met je?

Knuf voor allemaal.

12. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    :) :) Abi erg leuk beschreven zie het helemaal voor me!

Wel heel goed dat je bent gaan sporten,ik zou ook eigenlijk moeten.
    Ik ben echt teveel aangekomen en het gaat er maar niet vanaf :(

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    zo, ben ik weer even. Het valt nog steeds tegen, moe en pijn maar ja!
    Ik heb me net lekker gedouched dus ik kan er weer fris tegenaan.

Abigail, ik zie het zo voor me in het zwembad, haha, de lol moet er ook zijn toch!
    En tandjes voor Pim las ik, leuk he, ziet er zo lief uit

Inez, jee, maar wel erg goed dat je wordt onderzocht en met zo'n familiere belasting is het zeker het nakijken waard. Zie je er erg tegenop?
    Misschien ook nog even een keer terug koppelen naar je huisarts!

Karola, de middelbare school, dan worden ze echt groot! Leuk om weer van je te horen en fijn dat Damo het zo goed doet.

SIl, hoe is het met jou?

Ik ga weer even liggen, het op zijn valt me nog een beetje tegen maar met een slaapje tussendoor kom ik een heel eind.

Sarah staat steeds vaker los en schrikt daar telkens van.. ze heeft nu ook in de gaten dat als ze met een vingertje wijst en 'die' zegt dat ze het ook krijgt, de wijsneus!

14. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Balen Anette dat het zo tegen valt,heel veel sterkte!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, vervelend dat de nasleep je tegenvalt. Hopelijk knap je snel weer op!

Aby,fijn dat met Pim alles weer in orde is.

Mijn ervaring is zeker niet dat ze het snel ME hebben genoemd. Heb meerdere onderzoeken gehad bij meerdere artsen. Allen waren ze voorzichtig met het stellen van een dagnose. Alleen de laatste (waar ik deze week ook ben geweest) heeft de diagnose gegeven.

Ergens zie ik er wel tegenop om naar de cardioloog te gaan, ben toch wel een beetje bang voor de uitslag. Als er wel wat uitkomt hoop ik maar dat het iets is wat makkelijk te behandelen is en als er niets uitkomt, ben ik nog geen steek verder en begint het hele circus weer van voren af aan.

16. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Sterkte An hoop dat je je snel toch weer wat lekkerder voelt. Doe t rustig aan en laat je lekker verwennen.

@ Inez kan me voorstellen dat je er ook wel weer tegenop ziet. Nou ja laten we hopen dat ze iets vinden wat simpel te behandelen is en je moeheid oplost. Pff klinkt wel heel makkelijk als je het zo opschrijft. :( Nou ja ook voor jou in ieder geval duimen dat je toch weer je energie terug gaat vinden en lekker in je velletje komt te zitten.

Hier ook een terugval gehad. Alhoewel hij al een tijdje sluimert hoor. Probeer me er positief doorheen te slaan maar ben ook steeds nog zo mega moe en futloos. Ik ga achterlijk vroeg naar bed en wordt s ochtends wakker met het gevoel alsof ik maar een uur geslapen heb. :pale: Ook voelen mijn gewrichten dan zo knakkig en pijnlijk aan <= ja ja lekker duidelijk. Vooral in mijn hand. Kan door de vermoeidheid ook behoorlijk mokkig zijn tegen papa Pim als hij thuiskomt en in het weekend. En ja ...........Lex herkenbaar voor jou waarschijnlijk.........ook het gevoel hebben van is dit het nu. Terwijl ik weet dat ik toch wel van hem hou. Maar kan me af en toe zo vlak voelen met alles. Pfff :rolleyes:
    Morgen maar even een afspraak met de huisarts gemaakt om het geval aan te kaarten en sluimert nu al zo lang en te checken of mijn ijzer goed is. Toevallig wel vandaag collega gesproken die rond dezelfe tijd als ik bevallen is en die had precies hetzelfde verhaal. En gister kwam mannetje thuis met hetzelfde verhaal over de vrouw van zijn collega. Zijn dit dan echt de hormonen nog. Lex volgens mij was jou dip toch ook rond maand 9 of niet? Nou ja we zullen zien, maar ik hoop wel dat ik snel weer een beetje de oude wordt hoor. Hopen dat het sporten helpt. Ben vandaag ook even onder de zonnebank gegaan. Jaja we doen alles om de goede kant op te gaan, t zal me toch lukken om weer meer dan af en toe te gaan genieten van dingen.

Herkenbaar?

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ja, ook voor mij herkenbaar, heb een een tijd een zombie gevoeld en was blij om vroeg in bed te liggen........
    Toch maar even langs de ha gaan en hb laten nakijken en het er even over hebben.

Ik lig al sinds 4 uur wakker, kan gewoon niet liggen en toen ik bijna sliep begon mijn vriend wel niet zo hard te snurken dat mijn oordoppen niet meer voldoende waren en hij ligt al op zolder........

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Eh ja herkenbaar Abby. En idd rond die tijd begon het bij mij ook.
    Het is even beter gegaan, totdat mijn vader ineens contact zocht en een beerput opentrok sakmasegguh. En dat heeft me weer uit balans gebracht.
    Ik heb ook besloten hulp te gaan zoeken. Was net zover dat ik gister eindelijk de dokter belde om advies, is de praktijk een paar dagen gesloten zucht....

Bij mij is het zoals ik eerder al eens verteld heb, wat dingen uit het verleden waarmee ik dacht afgerekend te hebben, maar die nu toch in alle hevigheid weer opspelen. Juist sinds de komst van Demi. Heeft veel met mn ouders te maken en daarom triggert Demi dat, omdat ik natuurlijk het beter wil doen dan mijn ouders. Je kent het wel ;)

Het lijkt net alsof ik alleen echt van Demi kan genieten en dat de rest me neits doet als het ware. Als zij er niet wat geweest, had ik in een enorme depressie gezeten denk ik. Ja of juist niet omdat je die schommeling in hormonen dan niet had gehad de afgelopen anderhalf jaar. Tis maar hoe je het bekijkt natuurlijk.

Nou ja idd probeer dingen te doen waar je plezier in hebt. Even naar een vriendin ofzo als meneer Aby kan oppassen en dat soort dingen.

19. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Nahh naar huisarts geweest. Heb ik een vervanger, een of ander suf type die niet echt oppakte waar het nu omging. Ik moet nu bloed laten prikken om te kijken of de vermoeidheid ergens vandaan komt en de gewrichtsklachten. Nou goed zien wel of daar iets uit komt je weet maar nooit. Goed Lex dat je hulp hebt gezocht, dat is toch ook een stap die je moet maken.

Volgens mij is het gewoon meer psychisch en hormonaal (alhoewe dat laatste volgens deze arts over moet zijn, geloof ik dat niet hoor) en als ik jullie zo hoor helemaal niet zo gek. Ik geloof ook Lex, dat het moederschap je verleden weer boven haalt. Nu heb ik het goed gehad in mijn jeugd maar je herinnert je wel ineens dingen waarvan je dacht dat je die allang vergeten was. Raar hoor. En ja als je het dan ook nog pittig hebt gehad met Pa en ma zoals jij Lex lijkt me dat knap lastig. Wat papa Pim betreft, ik probeer zoveel mogelijk nu naar al het positieve van hem te kijken en dat is er toch meer dan de dingen die hij anders doet dan ik. Ik bof echt met dit mannetje. Hij doet ook vreselijk zijn best, maar in alle verhalen om me heen merk ik nu eenmaal dat er écht een verschil is tussen opvoeden op Mars en Venus. :( ;) Tja dat wordt toch accepteren dat het zo is en beide zijn niet verkeerd maar anders.

Nou ja laten we maar wat meer aan ons zelf gaan denken want ik hoor het meer en meer om me heen. Leuke dingen voor onszelf doen ook zonder papa en kind. En ook proberen niet teveel aan achterstallig huishouden en zo te ergeren want het lost toch niks op. We willen nu eenmaal superwomans zijn alles kunnen en het liefst tegelijk en we mogen natuurlijk niet falen. Althans zo voel ik het vaak. Zal me toch moeten gaan beseffen dat dat niet kan. Er zullen wel weer andere tijden komen. En ondertussen kunnen we lekker ons hart luchten hier. Joeeeeeeeeehaaaaaa. Toch wel lekker dat we elkaar zo getroffen hebben hier.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hiiii meisjes!

Ik heb vele PC problemen en ik geloof dat de PC het vandaag het toelaat dat ik ff kan forummen (voor hoe lang het duurt)

Allereerst!
    DEMI tis een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd! Enne ZE LOOPT!

Veel tanden verhalen, hier zijn ze denk ik ook op komst maar ik zie niets alleen is ie mega huilerig en slaap (nog steeds) errug slecht.

An...hoe is het met je? Wat schrikken zo ff geopereerd te worden.

Aby...sterkte met je dippie enne wat goed dat je bent gaat sporten...

Karola...kleine kinderen worden groot! Wat gaat het hard he! Tygo is morgen ook alweer 7 maanden!

Inez...poeh de MMM door vanwege "familiekwalen" ook dat heb ik gehad. Mijn fam. heeft ook vele hartkwalen en tijdens mijn MK periode moest ik ook door de mangel. Maar gelukkig is daar niets uit gekomen. Sterkte meis.

Hier alles goed, buiten dat Tygo nog steeds niet kan zitten en niet kan oprollen niet (hihihi).
    Hij eet redelijk maar da's ook met ups en downs.
    Slapen is een DRAMA hij ligt er nu 45 min. in maar we zijn al 2x naar boven gegaan om hem weer te kalmeren :rolleyes:.
    Maar goed verder vermaken we ons prima hoor.

Dikke kus! Silla

Deel Deze Pagina