Ja dat is best laat,mijn oudste was 6,5 mnd,dus Damo gaat hem voorbij nu. Van mijn middelste weet ik het niet meer,erg heb ik bij hem met veel dingen
ben ik weer even. Ik weet even niet of ik het jullie al had gezegd maar ik ben vorige week zondag geopereerd aan mijn blinde darm, een dagje ziekenhuis en thuis opknappen. Sinds zondag is Sarah behoorlijk ziek, ze dronk en at niet veel en deze week zijn we met haar 3 keer naar de ha geweest. Diarree, overgeven en links en rechts oorontsteking, keelontsteking... Het zou er om hangen of ze vandaag opgenomen zou moeten worden maar gelukkig besloot ze vanochtend om 30 cc te drinken. Is al heel wat... Ik ga even op de bank liggen en ik hoop dat ik er vanaf volgende week weer vaker zal zijn. Liefs
Anette, ik hoop dat je jezelf inmiddels al weer beter voelt en beterschap voor Sarah. Gelukkig maar dat ze weer wat is gaan drinken, hopelijk ontlopen jullie hiermee een ziekenhuisopname.
NOu jullie zijn ook flink aan de beurt zeg, Anouk! Beterschap meis! En ik hoop dat Sarah ook gauw opknapt! Wat d etandjes betreft, Demi had ze ook pas bij 10mnd, was ook vrij laat.
weer even ego Sarah heeft weer flinke diarree, ik nu dus ook en met mijn moeder gaat het helemaal niet goed. Flinke buikgriep, vannacht 3 keer flauwgevallen en mijn vader heeft de huisarts gebeld en die is gekomen. Nu moet ze elk kwartier drinken en ze krijgt een ab kuur. Nu ga ik daar even de boel opruimen, poetsen en een was draaien. Sarah heeft geslapen van 4.30 tot 7.45 dus dat is de moeite, pfff ik kan er niks aan doen maar ik ben echt kapot Liefs
jee Anouk, natuurlijk ben je kapot! Probeer tussen de bedrijven door ook een beetje aan jezelf te denken hoor. Dikke knuf en sterkte!
Anette, da's niet zo gek dat je nu helemaal kapot bent. Je bent zelf immers ook flink ziek geweest en nog herstellende van een buikoperatie. Dat heeft tijd nodig. Probeer je inderdaad tussen de bedrijven door ook nog een klein beetje aan jezelf te denken? Kalm aan meid!
Whoehwaaa Hier een bericht van een afgematte moeder. Gister alles goed met onze kleine man, alleen al een paar dagen flink aan de kwijl en rode wangetjes. Tja en gister wel wat laat geworden ivm verjaardagsfeestje van zus. Kleine ging om 9.30 uur pas zijn bedje in. Wilde daar niet slapen. Affijn Mama was ook moe en dacht kom ik ga ook lekker liggen en met een beetje geluk slaapt ukkie morgen langer uit. Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu.........................niet dus. Jochie heeft de hele nacht liggen spoken, veel verdriet gehad, dichte neus en mama had ook last van keel en loopneuzen. Lekker stel dus samen. Papa moest er vanmorgen vroeg uit (jaja weer duiken ) dus die hebben we ook lekker bezig gehouden. Denk dat de kleine man nog meer tandjes gaat krijgen, want hij probeerde vannacht ook in ieder lichaamsdeel wat van mama voorbij kwam te bijten. Uiteindelijk maar een paracetamolletje tussen de bibs geduwd, maar daar heeft hij het van 5.30 tot 7.00 uur even mee volgehouden want toen zat mijnheer alweer heerlijk te kwebbelen en aandacht te trekken in zijn bedtje. Duhhhhhhh Nah ja papa was er al uit en weg, dus mama ook maar uit bed en daar zit ik dan nog in mijn pyama met kleine oogies. Whoewhaaaa Bij iedere niesbeurt komt bij de uk een grote drel uit zijn neus, maar denk maar niet dat mama hem mag afvegen. "Afblijven mam, mijn neus en ik vind het irritant als je eraan zit." Dit wordt een lange dag. haha Fijn om te horen dat het overigens bij iedereen zo fijn gaat met de voeding. @ Sil hoe is het idd met je nieuwe schema werkt t? @ Lex kijk die kleine Demi is stappen op de film. Geweldig en die vrolijke snuit erbij. Helemaal trots. @ Jee An jij valt ook wel in de prijzen zeg. Sterkte meis.
Abigail, altijd fijn die nachten en je vraagt je af WAAROM~ Ik hoop dat Pim vannacht lekker slaapt en jullie dus ook. Mijn vriend is even kipnuggets halen, dat is het enige waaraan ik dacht en dat mijn maag zich niet omdraaide, ik heb vandaag al 2 toastjes op, de boterham met boterhamworst heeft Sarah uit mijn handen geplukt, ze heeft de worst tussen de boterham uitgehaald en lekker dat ze het vond.. Ik duik lekker op tijd mijn bed in dus welterusten voor iedereen
@ An hoe is tie vandaag? Alweer een beetje beter. Oh kipnuggets lekker! Joh je hebt in ieder geval weer wat binnen. Doe rustig aan. Wij (Pim en ik) zijn vandaag allebei maar een dagje thuisgebleven. Wel heerlijk geslapen de kleine man werd zelfs pas om 8.30 uur wakker. Ik dacht ook dat ik wel weer t vrouwtje was. Maar jemig die spieren Pim doet t beter dan ik vandaag, die blijft gewoon vrolijke en gezellig. Maar goed hopelijk morgen weer stapje verder in de goede richting.
Hi Ladies, Anoek...jeetje meis, wat liggen jullie allen in de lappenmand. Ik hoop dat het snel weer goed gaat met jou, Sarah en je mama. Lex, Karool en Inez...alles goed met jullie? Aby...hoe is het nu met de vermoeidheid? Ben alweer vergeten wat er geschreven is sorry . Het schema gaat goed echter de laatste fles van 19:00 uur is toch te kort na het avondeten...dus ik heb hem gister rond 20:15 uur een papfles gegeven en die ging schoon op. Verder is Tygo sinds afgelopen vrijdag een beetje koortsig...vandaag ontdekte ik allemaal kleine rode vlekjes dus ik denk dat ie de 5e ziekte heeft... Zoals jullie aan de tijd kunnen zien ik kan weer eens niet slapen! En...Tygo dit keer wil...gister was ik rond deze tijd er al voor de 6e keer uitgeweest nu heeft ie zich maar 2x gemeld en de laatste keer is zo'n 1,5 uur geleden. Net hoorde ik hem helemaal in een deuk liggen in zijn slaap Nou ga nu maar afsluiten, moet morgen gewoon weer werken Maar goed na deze week heb ik een lang weekend dan hoef ik pas volgende week woensdag weer beginnen (en ben dus al de vrijdag daarvoor vrij ) Dag lieverds!
Heej Sil hier ook een gebroken nacht vanacht. alleen bij ons was het wta vroeger. Na een uur of 2 is ze wel weer gaan slapen gelukkig. Maar toch : pffffffff! Sterkte vandaag!
Sil, we hadden bij elkaar kunnen gaan zitten, Sarah heeft lopen spoken... ze gilde alles bij elkaar en na 1,5 uur dacht ik, dan maar een pcm en dentinox (misschien tandjes) en niet meer gehoord. oei, Lexie, jij ook al, ppfff, die kindjes hebben het gemakkelijk, als die moe zijn worden ze overdag weer netjes in bed gelegd... WAcht maar tot ze 18 zijn en uit zijn geweest en heeeeel laat in bed liggen, gnagna Abi, hoe is het? Wat goed dat jullie thuis zijn gebleven. De kipnuggets waren niet zo'n goed idee, maar gistermiddag kreeg ik ineens honger en tot nu toe blijft alles erin, gelukkig. Straks gaan de hechtingen eruit en ik denk dat ik deze week nog niet ga werken, even bijkomen van alles. Liefs Anette
@ An geweldig die staartjes. @ Sil, vermoeidheid gaat al beter. Heb bloed laten prikken en mijn suiker is iets te hoog 6.3 en mag geloof ik maar tot 6 gaan. Moet vanmiddag even naar huisarts om het hierover te hebben. Zien wel, hoop niet dat ik idd diabetes krijg nets als mijn moeder. Hmm dat wordt nog minder snoepen en meer sporten. Ach ja goed begin van dit jaar zou ik zeggen. Wilde toch al meer gaan doen dan alleen het aquarobicen en zwemmen met Pim. Overigens sla ik dat deze week nog maar even over. Zijn allebei nog steeds snip verkouden. Balen dat je zo slecht slaapt. Fij dat Tygo zijn schema wel goed gaat. @ An zou idd nog maar even rustig aan doen ja. Ik heb gelukkig nog wel goed geslapen. PIm wel vaak horen hoesten maar dat was van korte duur. Nou meiden, hoop dat vanacht beter gaat bij jullie.
Wat ene ontzettend lieve foto van Sarah! Ik kan niet wachten tot Demi ook staartje inkan, helaas lukt dat nog niet.
Hihi Anette, leuk, staartjes. Aby, fijn dat je je weer fitter voelt. Sil, balen van de doorwaakte nachten. Hier gaat het 's nachts niet veel beter. Niet door de meisjes, want die slapen keurig door, lig mezelf in de weg. Ik weet op een gegeven moment gewoon niet meer hoe ik moet liggen van de pijn in m'n zij en rug. Voor volgende week afspraak gemaakt bij de huisarts, eens zien of hij daar iets op weet. Ik krijg dan ook meteen het uitstrijkje. Joepiee. (maar niet heus). En verder, moeders heeft weinig energie, maar met de meisjes gaat het goed. Yelina is weer APK gekeurd. Ze weegt nu 6842 gram en is 64.7 cm. Alyssa was met 6 mnd 7030 gram en 66.1 cm. Yelina blijft dus net iets onder de lijn van haar zus. Met de Nutriton konden we zoveel stoeien als we maar wilden. Het mocht zelfs door de fruit en groenten heen als dat er ook uitkwam. Volgende week zou ik met Alyssa moeten, maar die afspraak is verplaatst naar eind volgende maand, dan heb ik een combi-afspraak voor beide meisjes bij de verpleegkundige. Dat scheelt dan weer een keer heen en weer gejakker. Vandaag kon ze er niet tussen, het liep voor de verandering weer eens uit. Zo, nu maar eens een broodje doen voor Alyssa, kan ze daarna door naar het KDV. Tot later!
@ Nou Inez dat wordt dan ook weer even aan jezelf denken meis. Rustig aan doen en pas op de plaats dus. Op tijd naar bed en mannetje je rug eens lekker laten masseren. Goed om even door de HA te laten chekken ook. Sterkte meis hoop dat je vanacht wel goed slaapt. Hier goed nieuws! We hebben een KDV gevonden hier in t dorp waar Pim direct heen kan! Het is helemaal nieuw. Ze zijn pas jan. dit jaar gestart en op donderdag is nog voldoende plek. Het is in de oude burgermeesterswoning (soort pipilangkousvilla)gevestigd en helemaal opgeknapt. Hip en licht ingericht hoor. Kunnen jullie wel bedenken hoe dat eruit ziet. Er zit een grote tuin omheen want hun visie is "veel buitenspelen is gezond" Pim eet er zelfs tussen de middag warm en s avonds voor het naar huis gaan een bammetje zodat hij zo zijn bedje in kan na zo'n drukke dag. Het is niet duurderd dan de andere KDV's hier in t durp. Oma is meegeweest om te kijken, nu weet ze tenminste waar ze haar kleinkind aan overdraagt. hihi. Ze vindt het jammer, maar ook wel goed voor Pim. T is toch wel zwaar voor dr al die kleinkids en nu heeft ze hem nog op vrijdagochtend en evt dan de middag als ze wil. Mama is tevreden. (Papa ook natuurlijk) Zo ga ff buis hangen.
@Inez,wat vervelend,heb je meiden die lekker slapen lig je van jezelf wakker! @Abi,klinkt wel superleuk het kdv voor Pimmetje!