Na meerdere keren mis, nu tóch mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lexie74, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Aby, klinkt goed en leuk dat KDV. Veel buitenspelen, nooit verkeerd. Doen ze hier ook, gelukkig.

We hebben gisteren Alyssa's verjaardagscadeau gekocht. Een leuk loopfietsje van Puky. Ben erg benieuwd hoe ze het zal gaan vinden. Nog 6 nachtjes slapen en dan zullen we het weten. En dan wordt ons meisje al weer 3.

De afgelopen 3 nachten redelijk geslapen trouwens. Ik heb er een extra kussen bijgepakt en veel minder last gehad. Hopelijk blijft dat zo.

2. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Inez,wat fijn dat je lekker geslapen hebt,is veel waard hè!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail, klinkt goed dat kdv, misschien geluk bij een ongeluk. En een grote tuin, dat is heerlijk. Goede insteek, lekker buiten spelen!

Inez, fijn dat je redelijk geslapen hebt.. wanneer heb je de afspraak bij de huisarts?

Liefs

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Vanmiddag ga ik naar de huisarts. Eerst naar de assistente voor het uitstrijkje en daarna door naar de huisarts.

Ben benieuwd of hij nog iets kan vinden. Heb sowieso steeds meer last van m'n botten en gewrichten. Pijnlijke handen en ook steeds minder kracht in m'n handen. Eerst dacht ik nog dat het een muishand ofzo zou zijn, maar aangezien het in beide handen is lijkt me dat toch wat onwaarschijnlijk.
    Nou ja, eerst maar eens zien of hij wat met m'n klachten kan.

En ja, inderdaad, het is echt fijn dat ik weer wat beter slaap. Heb nog steeds niet veel energie over, maar het nare 'zware gevoel' van vorige week is weg. Gelukkig maar.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo, ben weer terug van de huisarts. Het uitstrijkje viel gelukkig reuze mee, bijna niets van gevoeld en over 3 weken bellen voor de uitslag. (zag er zo ontzettend tegenop omdat het plaatsen van het spiraaltje me zo was gevallen).

Verder heb ik de laatste tijd met name 's nachts in bed veel last van m'n rug en heupen, weet haast niet meer hoe ik op den duur moet liggen en ben zo behoorlijk aan het nachtbraken. En dat niet eens vanwege de kindertjes, want beide meisjes zijn goede doorslapers.
    Het inslapen gaat nog wel, maar in de loop van de nacht begin ik last van m'n heupen en m'n onderrug te krijgen en weet dan niet meer hoe ik moet liggen.

Nu blijkt er onderin in m'n rug een blokkade te zitten waarvoor ik naar de manueel therapeut mag, die het fijn los mag kraken en al m'n andere gewrichts- en bottenklachten zouden kunnen zijn omdat ik door m'n rug zo slecht slaap en hij wilde eerst even zien hoe het ging als ik een paar keer bij de kraker ben geweest.

En verder is m'n bloeddruk nog steeds wat aan de hoge kant en als ik bij de cardioloog in A'dam ben geweest en daar de uitslag van heb moest ik bij de huisarts weer een afspraak maken en dan gingen we afhankelijk van wat de uitslag bij de cardioloog was kijken of met medicijnen de bloeddruk omlaag kon. Voor de korte termijn vond hij het nog niet zo'n probleem dat hij nog te hoog was, maar voor de lange termijn was het niet goed. Zeker met al die hartpatiënten in m'n moeders familie. (Heel veel neven, nichten, ooms en tantes en ook m'n moeder zijn door een hartstilstand overleden, vandaar dat ze toch wat voorzichtig zijn met me).

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ja Sarah 1 jaaar Joepieeeeeeeeee!
    (Jee wat gaat het toch snelllllllllll!)
    Fijne dag AnouK!

Inez vervelend dat je zo'n last hebt van heupen en onderrug. Hier ook nog steeds bekkenklachten hoor. Loop nog steeds bij fysio en manueel therapeut daarvoor.

7. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hiep Hiep Sarah! Jeetje weer een grote meid erbij.
    :cry: Nog 2 maandjes en een beetje en dan is onze Pimmemans aan de beurt. Ohhwwwwwwww Lex begin nu te voelen wat jij voelde. Heimwee!

Inez hopelijk kan de kraker je gewrichtsklachten wegnemen. Kan natuurlijk best dat je door je rug en heupen zo gespannen slaapt dat al je gewrichten zeer gaan doen. Idd bloeddruk goed onder controle houden. Wel vervelend dat hij zo hoog blijft. :( Fijn dat je toch wel weer wat beter geslapen hebt.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hiep hiep hoera, er is er 1 jarig en dat is Sarah. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

En ja, de tijd gaat snel, erg snel. Hier zaterdag ook een jarige, zij wordt al weer 3.

Lexie, vervelend dat je ook nog klachten hebt. Merk je wel verbetering door de therapie?

Ik hoop zelf in ieder geval wel op verbetering en op meer nachtrust.

9. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Er is er 1 jarig hoera hoera! Hiep hiep gefeliciteerd grote meid!

@Inez ben benieuwd of het gaat helpen en het klinkt wel logisch hè dat de rest van je lichaam reageert.
    En je hoge bloeddruk,fijn dat ze je in de gaten houden best een eng idee met je fam geschiedenis.
    Maar ze zijn er van op de hoogte en houden je in de gaten!

@Lex,wat vervelend zeg dat je nog zo een last hebt,hoor je toch veel dat het lang kan duren.

Hier gaat het lekker met mij en Damobeer!

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Inez, snel een afspraak maken dan en wat goed dat ze je onder controle houden wat betreft de bloeddruk.
    En zaterdag een verjaardag, leuk. Vooral op die leeftijd. Vieren jullie het ook op zaterdag?
    Alvast een hele fijne dag!

Abigail, ik vind het wel stoer dat ze nu 1 is, mijn kleine grote meid!

Het was een leuk feestje, Sarah kreeg ineens door dat als er iemand binnenkwam dat ze iets bij zich hadden voor haar dus de bel gaat, twee handjes de lucht in zo van: kom maar op met die kado's..

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, ja leuk is dat he Anette, hoe snel ze dat doorhebben!

Zo ging het hier met Sinterklaas. Dat werd in 2x gevierd. Toen ze de tweede keer het bonzen op de deur hoorde was het meteen: ooooh, kadootjes! Haha, geweldig.

Alyssa's verjaardag wordt in 2x gevierd. Zaterdag en zondag ook nog voor degenen die zaterdag niet kunnen. Ze verheugt zich al helemaal op de kadootjes. Ik hoop maar dat het loopfietsje dat ze van ons gaat krijgen in de smaak valt.

12. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @Anette,wat schattig dat ze de kadootjes doorhad,wat leren ze toch veel zo een 1e jaar,niet normaal hè.

@Inez,heel veel plezier het weekend en de fiets zal vast wel in de smaak vallen!

Ik heb gister al een kado gekocht voor Damo zijn verjaardag,tja ze hadden het nu dus kon ik het niet laten liggen.
    Een ballentent :D ,opvouwbaar tentje met 250 ballen,erg leuk!
    Dan geven de grote mannen dit aan Damo voor zijn verjaardag en wij moeten nog iets bedenken.

Zo schattig,jullie kennen vast wel die fruitknijp pakjes,als een grote jongen zuigt Damo er aan,hupakee zo leeg!

Wij hebben hier ook een verjaardag,de oudste van mijn vriend,dit doen we zaterdag en zondag gaan we naar mijn broer.
    Hij is fotograaf en gaat de mannen in zijn studio op de foto zetten en dan etenwe gezellig met z'n allen.
    Ik heb er zin in!
    Fijn weekend meiden!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Karola, leuk kado hoor. Dat zal ook zeker in de smaak vallen. En wat leuk zeg, een fotoshoot dit weekeinde. Veel plezier!

Zo, daar is Damo vlot mee, met die knijppakjes!

Jullie ook fijne verjaardag morgen!

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo, weer even een druk dagje gehad met koken en bakken. Alyssa is morgen, of eigenlijk moet ik gezien de tijd zeggen vandaag, jarig.

Pfff, waar blijft de tijd, ze is al weer 3!

Nu precies 3 jaar geleden lag ik in het ziekenhuis omdat ik tegen een HELLP aanzat. Bij mij op de zaal had er rond dit tijdstip 1 meisje weeën en een ander snurkte zo ontzettend vreselijk dat ik er niet van kon slapen en maar een beetje aan de wandel ben gegaan.

Gek, dat dat soort dingen je nog zo goed bijblijven.

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Inez van harte met je grote meid! Een hele fijne dag gewenst!

En ja dan denk je weer even terug he, kan me wel voorstellen

16. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Hiep hiep hoera! Alyssa 3 jaar! Gefeliciteerd,heel veel plezier vandaag!

Dat terug denken doe ik ook bij elke verjaardag,ik vraag mij af hoe lang ik dat nog blijf doen :rolleyes:

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik heb me weleens laten vertellen dat je dat blijft doen als moeder zijnde, Karola haha dus dan kan je nog ff voorlopig

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Alyssa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ga weer terug naar het feestje van carnaval, ben er net een uur en de alcohol gaat iets te hard, hmmm, eens kijken of ik iets kan verzinnen, ik krijg geen cola ofzo, is voor mietjes zeggen ze dan, haha. Krijg ze wel.

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Allemaal bedankt voor de felicitaties. We hebben een leuke dag gehad en onze grote kleine meid is enorm verwend en ze heeft geweldig genoten.
    Ze heeft van ons een loopfietsje gekregen en ze is er echt helemaal gek mee. Van oma heeft ze daarvoor nog een fietsmandje, een toeter en zo'n vlaggetje gekregen, voor de rest heeft ze puzzels, kraaltjes, kleurpotloden, een kleurboek, een prikblok, een grondplaat voor Duplo, een enorm grote olifantenknuffel, een ringetje en geld gekregen.

Gisterenavond laat is ze nog wel aan het spoken geweest, ze was misselijk en heeft een paar keer haar bed ondergespuugd. Leve de wasmachine. Zal wel een combi zijn geweest van nerveus voor de verjaardag en 's middags te veel gesnoept bij oma.
    Gelukkig was ze vandaag weer goed opgeknapt en hoefden we de visite ook niet af te bellen. Morgen komen m'n stiefbroertje en z'n vrouw en (4) kinderen nog. Dus dan wordt ze ook nog even in het zonnetje gezet.

Karola, dat terugdenken aan hoe het was blijf je denk ik inderdaad wel doen. Ik kan het nu ook even niet laten. Nu 3 jaar geleden zat ze nog in m'n buik. Ze is pas om 23:40 uur geboren.
    Rond dit tijdstip lag ik aan het CTG en was er bij de verpleging inmiddels al wel wat onrust omdat Alyssa's hartslag steeds wegviel, dus we voelden de bui al wel hangen dat het een KS zou worden.

20. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Karola gefeliciteerd met jullie oudste dan! Handig zo'n fotograaf in de familie. Broer van mijn man is er ook een maar die fotografeert vooral sporten zoals formule 1 enz. Ook wij hebben al een cadea voor Pim het wordt een loop racewagen, zo'n stoer ding. Ben benieuwd wat hij ervan vindt straks. Tje nog 2 maandjes en dan is het alweer zover.

Inez gefeliciteerd nog met de kleine grote meid! Dat terugdenken tja......ik begin nu ook al nu Pim 1 jaar gaat worden. en inderdaad de raarste details komen naar boven. Pff maf hoor dat moeder zijn. hihi

Hoe is het eigenlijk met onze Sil, ti zo stil? Druk met van alles denk.

Pim heeft vrijdag proefgedraaid op het KDV en het ging helemaal geweldig, de kleine man had het er helemaal naar zijn zin. Toen mama hem kwam halen keek hij even op, lachte en ging weer verder spelen met zijn grote vriend van 2. haha Ik kon wel weer gaan. hihi Wel trots hoor dat hij het zo goed doet en al vrienden heeft gemaakt. haha :D Woensdag gaat hij nog een middagje proef en dan donderdag voor echies. Zou eigenlijk pas vanaf 1 maart zijn, maar afgelopen donderdag zat ik ineens met oma in het ziekenhuis ipv op mijn werk. Hartklachten. Gelukkig gaat alles weer goed, maar ze moet voorlopig rustig aan doen. Dus ff geen oppas. Kon deze vrijdagochtend dus mooi ondervangen en volgende week vrijdagochtend springt zus in en gaat hij donderdag dus naar het KDV. T was al met al weer een enerverend weekje. Pfffffffff

XXX Aby

Deel Deze Pagina