Nou hier is het ook weer DRAMA. Net heeft Demi zeker een uur ontroostbaar gehuild. NIets wat we deden was goed, proberen af te leiden hielp niet, voeden niet, niets. Uiteindelijk viel ze bij men. Lex in slaap en heeft nog zeker 10 min nagesnikt. arme arme kleine meid. Nou je kan mij dan ook wegdragen hoor, breekt mn hart als zn zo'n verdriet heeft.
Erg he Lex, vooral omdat je ze niet kan vragen wat er aan de hand is. En een moederhart blijkt inderdaad heeeeeeeeel gevoelig. Sterkte meis. Aby
Aby...Wat goed om te horen dat het ook zo lekker met jou gaat! Veel plezier vandaag! Lex...oh ik kan ook wel huilen als Tygo zo'n huil moment heeft...soms kan ie ook zooo zielig kijken met zo'n pruillipje... Inez...alles kids! Karola...met jou ook alles kids? An...hoe is het met jou? Enne vraagje: Jij hebt toch met de kleine aan babyzwemmen gedaan. Hoe oud was Sarah ook alweer toen jullie begonnen. Hier een heerlijke dag achter de rug! En NACHT! Om 00:30 uur laatste fles en hij kwam pas om 6:00 uur weer...heerlijk. Daarna best lang wakker geweest en tja de rest v/d middag veel geslapen. Want we hebben best veel gewandeld hihihi. Groetjes !
Hi Lady's, hier is alles nog steeds ok hoor, ben alleen een beetje druk met al het kolven en flesjes geven. En dan is er natuurlijk ook nog Alyssa die ook wel graag even aandacht wil hebben van mama. Yelina doet het erg goed. Ze huilt en jengelt wel wat meer dan dat ik gewend was met Alyssa, maar goed, geen kind is hetzelfde en het is gelukkig ook niet de hele dag door. Ze drinkt nu erg goed, het spugen is veel minder geworden (nu al weer 3 dagen spuugvrij), alleen zorgt ze nu op een andere manier dat we aan het wassen blijven. Ze plast nu dwars door de pampers heen. Knap hoor, ze heeft in 2 1/2 week al meer natte bedden gemaakt dan Alyssa in 2 1/2 jaar. Nou ja, wanneer ze wat beter in de luiers past zal dat ook wel weer overgaan. Het geven van de BV gaat een beetje moeizaam. Het is niet zo heel veel. Het meeste krijgt ze in een flesje en een paar cc drinkt ze er zelf uit. Als ze per dag 10 tot 15 cc krijgt is het veel. Maar goed, ieder slokje is er weer 1 en ik ben er nog steeds blij mee dat ik haar dat toch nog kan meegeven. Sil, niet aan jezelf gaan twijfelen hoor, wanneer de kleine man zulke dagen heeft. We zitten allemaal wel eens niet zo lekker in ons vel en die kleintjes kunnen dat alleen laten merken door te gaan huilen, want ze kunnen het ons nog niet vertellen. En dan bestaat er inderdaad ook nog zoiets als regeldagen. Gek eigenlijk, ben me daar met Alyssa eigenlijk nooit zo bewust van geweest. Ben benieuwd of ik dat met Yelina wel ga merken. Met Alyssa heb ik ook aan babyzwemmen gedaan. Daarvoor heb ik me toen opgegeven toen Alyssa een maand of 3 was. Door de lange wachtlijst en een zomervakantie die er toen tussenkwam konden we pas beginnen toen ze 6 mnd oud was. Aby, nieuwe PC. Leuk hoor, nooit verkeerd. En bah, volgende week al weer aan het werk. Wat vliegt de tijd toch zeg. Lexie, bij jou alles ook inmiddels weer in een rustiger vaarwater? Anette, hoe gaat het nu eigenlijk met Sarah? Huilt ze nog steeds veel of is dat nu een stuk beter geworden. Karola, alles goed met jou en je mannen? Zijn de grote broers nog steeds zo gek met hun kleine broer?
Hi Inez... Jeetje dan heeft ze wel hele natte luiers als ze door de pampers heen plast? Wel een gedoe dan elke keer. Wel goed om te horen dat ze ook minder spuugt! Ik ga hier es in de buurt informeren naar Babyzwemmen, dus vanaf een maand of 3. Tja ben zelf niet zo'n waterrat maar Hugh wel dus wie weet dat ze zo lekker vader-zoon tijd hebben. Groetjes
Kep net gekeken hier in de buurt voor Babyzwemmen... Alleen doordeweeks overdag dus ook niet in het weekend! Echt balen want ik had dat zooo leuk gevonden voor mijn mannen
Babyzwemmen is hier ook inderdaad alleen doordeweeks. Bij ons zwembad houden ze aan dat een kindje gemiddeld minimaal 10 pond moet zijn om aan babyzwemmen mee te doen. Dit gewicht houden ze aan omdat een baby zichzelf goed warm moet kunnen houden met zwemmen. Zijn ze kleiner, dan wordt dat wat moelijker. Daarom had ik me met Alyssa pas opgegeven toen ze een maand of 3 was, omdat ze toen pas aan de 10 pond zat. Het was alleen jammer van die wachttijd. Wanneer ik ook met Yelina ga zwemmen ga ik me wel eerder opgeven. Want het leuke van zwemmen met kindjes onder de 3 maanden is, dat ze dan nog bijna als vanzelf onder water kunnen zwemmen en kindjes daarboven moet het echt worden aangeleerd.
Uh, even kijken of ik niks vergeet. Sil, babyzwemmen kan hier vanaf 8 weken, ik ben begonnen met 9 weken, vooral omdat SArah toen nog zoveel huilde en ze daar best rustig van werd (ik dus ook). Hier kan het ook alleen maaar doordeweeks. Vorige week heeft mijn vriend een ochtend vrij genomen om te kunnen gaan zwemmen, hij vind het zo geweldig. Hoe is het nu met Tygo, heeft hij de rust alweer wat terug gevonden? Wel goed geslapen lees ik, lekker is dat he. Volhouden Tygo, daar wordt je mama vrolijker van! Abigail, lekker etentje gehad, heerlijk he er even tussenuit. Ik had het op gegeven moment ook zo gehad met moeder zijn. Ook aan jezelf denken, is belangrijk, al is het maar voor een paar uurtjes. Lekker samen eten of zo. En wat een super baas heb je zeg. Rustig aan beginnen, geeft je denk ik een stukje rust nu. Inez, die natte bedden hebben wij hier ook wel eens. Ik gebruik nu de pampers voor de nacht en dan een maatje groter, gaat hier prima. Lexie, huilen, dat gaat door alles heen, het enige dat je kunt doen is knuffelen en hopen dat ze rustiger worden, ik hoop dat ze nu weer vrolijk is. Jullei vroegen naar Sarah, gaat heel goed, huilt alleen als het nodig is maar heeft soms een hummetje, niet normaal dan is niks goed, alleen bij je zitten. Ach dan knuffelen we extra. Gisteren butste ze tegen de tripp trapp stoel, krijsen, niet normaal en wel 20 minuten lang. Was niet stil te krijgen, dus ik er al iets kouds tegenaan en later ben ik met haar naar de bloemen in de tuin gaan kijken, even afleiding en toen vergat ze het weer. Met mezelf gaat het minder, mijn schouder doet steeds meer pijn en kan eigenlijk niet zo heel veel meer. OVer 2 weekjes naar de orthopeed dus we zullen wel zien. GA even een half uur liggen en dan Sarah halen. Doei
Anette, fijn dat Sarah het nu zo goed doet. Alleen balen dat jij weer zo'n last hebt van je schouder. Sterkte daarmee. Yelina plast eigenlijk niet echt door de luier heen, meer er dwars langs omdat de luiers nog niet zo heel goed passen vanwege haar spillepootjes. Gelukkig helpt een molton tegen natte matrasjes matrasovertrekken en hoef ik dan 'alleen maar' haar kussensloop, de molton en kleertjes te verschonen.
wat voor luiers gebruik je? Ik merkte dat die van het kruidvat kleiner zijn dan de pampers. Wel vervelend als je elke keer een nat bedje hebt. Komt ook helemaal goed als ze spekbeentjes gaat ontwikkelen
Sil ik zwem natuurlijk in mijn eigen plaats (ook door de weeks overigens), maar hoorde van een kennis dat er in Bennebroek (volgens haar) elke dag en zelfs in het weekend babyzwemmen is. Waterrat of niet, het is wel onwijs leuk hoor. Ik ben met Pim vorige week voor het eerst geweest en het is genieten. Hier was het overigens eerst vanaf 8 weken maar dat is nu 3 maanden geworden omdat ze zich dan wat beter warm kunnen houden.
Voor de rest zit mijn eerste werkdag er vandaag op. De kop is eraf. Viel reuze mee, geen waterlanders gehad bij het achterlaten van Pim. En t jochie zelf heeft zich ook reuze vermaakt bij mijn vriendin en dr twee dochters. Zat nog volop druk te doen en te lachen toen ik hem ging halen. Goed gevoel dus. En ik vond het best lekker om er weer even uit te zijn. Alhoewel ik nu al weer gaar ben van alle info die op mijn afkwam. Ga nu eerst even lekker zitten om de kleine op mijn gemak te voeden. Daarna breng ik hem naar bedje en hoop dat ie dan gaat slapen want hij is helemaal hyper. hihi Morgen neem ik weer even de tijd om de rest van jullie berichtjes goed te lezen. Kusssssssssss
Aby fijn dat het je meegevallen is om te werken. Ja het is wel even wennen geestelijk idd, even omschakelen.... Anouk fijn te lezen dat Sarah het zo goed doet. Hier werkt afleiden door de tuin in te lopen ook vaak goed. Demi heeft sinds die bui geen last meer gehad, gelukkig. Nu is het weer een heerlijke pretletter Wel vervelend van je schouder! Ik hoop dat de orthopeed wat voor je betekenen kan.
Hey Meiden! @Inez,lastig nat beddegoed,maar wel heel schattig spillepootjes,zie het helemaal voor me Ja de grote broers zijn nog steeds erg blij met Damo,zo gewoon als het al is voor ze,zo blij zijn ze elke dag weer. @Anette,balen hè pijn,hoop dat er iets aan te doen is. Hier ook nog steeds last van mijn hand/pols. @Abi,alweer aan het werk jeetje zeg,ppfff moet er niet aan denken! Maar heel fijn dat het goed ging en ik kan mij ook voorstellen dat het wel weer lekker is. @Sil,stom hè dat het babyzwemmen alleen door de week is,volgens mij is dat overal zo,heel jammer voor je mannen. @Lex,Is je meisje weer vrolijk? steekt door je hele lichaam hè,ja ppfff moeder zijn heeft ook zo zijn nadelen Hier gaat het lekker,Damo kan zo heerlijk lachen en vermaakt zich prima inde box,echt heel leuk om te zien hoe enthousiast hij word. Je ziet ook steeds de wereld voor hem groter worden en reageert op meer dingen en ziet veel meer. Ja ik heb gewoon weer een kereltje om op te vreten! Wie van jullie heeft er Hyves? en vind het leuk om daar elkaars vriendje te worden? Ik vind het wel leuk omdat je op die manier ook wat meer van elkaar kan zien,niemand weet hoe ik eruit zie Mochten jullie het leuk vinden dit is mijn Hyves http://yemodama.hyves.nl/ Fijne dag meiden!
Nou Karola, heb mijn Hyves uitnodiging naar de jouwe gestuurd hoor. Zie je daar dan. Leuk Onze Pim is overigens vandaag voor het eerst verkouden. Zoooooooo zielig. Maar hij gedraagt zich flink.
Hi ladies... ff Kort... 't Gaat niet zo lekker met me...ben erg emo enzo... Ik begin een beetje in een dip te raken. Vanmorgen erg emo vanwege de vermoeidheid en ik merk dat ik daardoor ook erg geirriteerd naar Tygo reageer. Ik heb nadat ik dat merkte gelijk de huisarts gebeld en ga morgen gelijk langs om dit aan te kaarten en voor nog een hele waslijst waaronder mijn onderkantje. Noodkreet naar Hugh gedaan via de telefoon of ie aub deze week een dag vrij wil nemen zodat ik kan bijtrekken en ff tijd voor mezelf kan maken. Deze heeft vervolgens mijn moeder gebeld , gezien zij al "problemen" genoeg heeft met oa haar gezondheid en mijn broertje (19 jaar) was ik daar niet zo happy mee dus die belde me ook weer gelijk. Lief bedoelt hoor maar ik heb Hugo nodig! ! Dus hem geSMSt dat ik het een suffert vond en nog een heel verhaal maar volgens mij heeft ie zijn berichtentoon op stil staan en deze dus nog niet gelezen. Oh ja dame van Felicitas is geweest. Kep het Hoteldebotel pakket genomen en ik krijg ;t Sesamstraatpakket van mijn moeder ! ! Erg leuk dus. P.S. ik doe overigens geen rare dingen hoor met Tygo ! ! Hem neem ik niets kwalijk ofzo, baal meer vanmezelf.Tis gewoon dat ik er ff niet tegen kan maar het gaat nu in de loop van de dag al véél beter.
Begrijpelijk hoor meid,zeker als je moe bent trek je het gewoon niet. Toen Damo zo slecht sliep werd ik er ook zo moe van en heb je echt van die aargh momenten en direkt voel je je schuldig. Helemaal geen vreemd gedrag dus,komt ook wel goed,heel goed dat je direkt aan de bel hebt getrokken. Wel grappig hoe je even tussendoor iets leuks verteld Ik heb het Sesamstraatpakket genomen,erg leuk! Mijn vriend zei van te voren je gaat niks kopen hoor! nou dit vond ik Te leuk!