Na meerdere keren mis, nu tóch mama!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lexie74, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lex...goed hoor van je dat je wat met je :devil: gaat doen.
    Ik ken het gevoel, en nu ik moeder ben heb ik ook zoiets van "Sil, aanpakken die hap want het wordt je keihard weer teruggesmeten" ook al kost DAT me moeite ik MOET!
    Enne je dame wordt al echt een dame he heerlijk hoor!

Inez spannend hoor voor Alyssa maar wel leuk hoor ze gaat zich vast prima vermaken...
    Hoe is het met de kleine?

Aby, Pim al aan de fruithap wat goed! Wat gaat het snel!

An en Karola hoest met jullie?

Kep net op 2 banen gesolliciteerd, ik MOET gewoon weg bij mijn huidige werkgever, het idee dat ik ze straks moet vertellen dat ik "niet op schema" lig om terug te komen baart me vreselijke zorgen gezien ze tijdens mijn rugklachten ook begripvol waren! ! Daarnaast is het leuk geweest, ik voer nu een functie uit die ik TOEN uit nood heb aangegrepen maar gewoon niet mijn "tak van sport" is dusss GAAN MET DIE BANAAN!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, goed te horen dat je al goed op weg bent. Al ben je er dan misschien nog niet, dat gaat echt komen.

Sil, ik heb het al eerder gezegd, ik vind het erg goed van je dat je op zoek gaat naar een nieuwe baan, zeker wanneer je het al veel langer niet naar de zin hebt in die functie.

Maar ... weet wel waar je aan begint meid. Soms kan het toch nog even beter zijn om even wat langer in een functie en bij een bedrijf te blijven waar je het echt niet meer naar je zin hebt, dan over te stappen naar een nieuwe functie. Want hoe vervelend het nu ook is op je werk, het is wel een zekere factor.

Zoeken en beginnen aan een nieuwe baan is erg vermoeiend en aangezien je nu nog niet helemaal de oude bent, is het misschien toch verstandiger om de confrontatie met je huidige werkgever aan te gaan en je gewoon ziek te melden voor wanneer je weer moet beginnen.

Voor wat betreft Alyssa, ik denk ook zeker dat zij het naar haar zin zal hebben bij het KDV. En in kan dan ook weer ingaan en doorborduren op dingen die zij daar weer leert als voorbereiding op het basisonderwijs.
    Daar schijn ik me nu ook onderhand voor op te moeten geven, dus daar moet ik me eerdaags ook maar eens in gaan verdiepen.

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Daar zat ik ook al aan te denken tis ook zo dubbel hoor...en al word ik uitgenodigd voor 1 van de functies...is het nog maar de vraag of we "salaristechnisch" 't wel overeenkomen.
    Ik ga sowieso aankaarten dat "full-time" (lees 24 uur) werken geen optie is wel 3 halve dagen ofzo, zit ik toch weer een beetje in de regelmaat, kan aan mezelf werken en ben weer ff onder de mensen.

Basisonderwijs ja ik sprak laatst iemand erover want tja ik had een beetje de indruk dat je daar erg vlot bij moest zijn. Maar zij vertelde dat je een brief van de gemeente krijgt ofzo met een overzicht van scholen in de buurt ofzo. Maar goed ik weet niet of dat in elke gemeente zo is want zij woont niet in onze stad. Maar goed tis nooit verkeerd om es rond te gaan neuzen!

4. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Inez .......ja belachelijk he dat je daar zo vroeg mee moet beginnen. Zelfde als met die creches.......je moet je kind hier verdorie al opgeven als je nog vet aan het oefenen bent om er een te maken. hihi.
    Maar ehhhhhh wat zeg jij nou "Mag het nu wel weer met 4 maanden dan? Ik dacht dat het huidige advies was om dat pas met 6 maanden te doen?"Dat zegt onze Inez die steeds haar eigen plan trekt en niets van adviezen aantrekt? hahaha Maar t klopt je hoort hier verschillende adviezen over. Ben er ook nog voorzichtig mee hoor. T was een klein stukje van een geprakte banaan met een beetje Jus d Orange. FF voor de proef, meer nog niet. Langzaam een beetje opvoeren moet kunnen, heb weer ergens gelezen dat ze zelf wel aangeven als ze er aan toe zijn. Nou wij vonden het feit dat Pimmemans overal naar zat te happen wel een goede start voor de eerste voorzichtige proef. Voor de rest krijgt hij nog gewoon slagroommelk van mama! =P~ Spannend de oudste alweer naar een KDV, prettig dat je er toch ook toeslag voor kunt krijgen. Ohh ehh Inez vanaf wanneer zat Allysa in de wandelwagen dan?

@Lex sterkte hoor met alles. T zal misschien even duren, maar ik heb het volste vertrouwen erin dat er een dag komt waarop je ontdekt dat je er nog nauwelijks mee bezig bent. Ik ga me overigens eens verdiepen in die buggy van je. Ohhhhh ja en dat fietsen is inderdaad zo leuk. Heb dat altijd met de kleine van mijn vriendin gedaan, samen zingend op de fiets. Dat vond ik al schattig, kan ook niet wachten tot onze Pimmemans zo ver is. Hmmmmmmm alhoewel het moet ook niet te hard gaan. Als ik al zie hoe die 7 maanden bij jullie zijn omgevlogen.
    Ik ga mijn eens verdiepen trouwens in die buggy van jou. Donderdag gaan we nog even naar een andere zaak in de buurt om eens goed te laten adviseren. Want het advies dat we zaterdag bij de Prenatal kregen sloeg nergens op. Kwam in het kort neer op "We hebben deze en deze (twee stuks dus die hij aanwees), verschil is de kwaliteit en jullie redden het verder wel?" Dacht nog even dat hij terug zou komen, na iemand anders tussen door geholpen te hebben maar nee hoor hij ging weer hangen op zijn ouwe stek. :rolleyes: Halloooooo ik wil graag even een advies en info over meerdere wagens, misschien een kleine demonstratie of zo? Mijnheer had er blijkbaar geen zin in en bij mij was de zin er toen ook ineens uit. Dan niet, verkoopt een ander me wel een goeie wagen. Ben ook zo de zaak uitgelopen. (heb me dus nog netjes gedragen, want het stoom kwam eigenlijk uit mijn oren vandaan) Ik kan daar zo slecht tegen. :evil: Sukkel! ( zo dat moest ik even kwijt hihi)

@ Sil is dat plan voor dat eigen bedrijf je met je vriendin dan al helemaal weer van de baan? By the way, ben het wel met Inez eens hoor, wees voorzichtig met overhaaste stappen. In je mood swings kan je nu heel anders denken dan wanneer je straks weer aan de slag bent. Ik moet zeggen zelf zag ik ook enorm tegen mijn werk op (en dan heb ik t nog naar mijn zin), ik zat eigenlijk ook helemaal niet lekker in mijn vel. Maar nu, nu ben ik aan het werk en ik voel me zo veranderen. Ben weer helemaal de oude ik en kijk weer heel anders tegen de dingen aan. Dusssss mijn advies........rondkijken is niet verkeerd maar maak geen al te impulsieve stappen waar je later spijt van krijgt. Want inderdaad je weer moeten bewijzen in een nieuwe baan is ook pittig voor je geestelijke toestandje. Ik denk dat je ook eerder de juiste baan voor jezelf vindt wanneer je weer goed in je velletje zit, nu ga je toch met een andere reden op zoek. Vluchten en dat is niet goed meis. Ik zou zeggen...geef het nog even de kans. Knuf.

@ An Pim vindt de massage helemaal super. Hij geniet er echt van. Tja babymassage geven..............heb er wel even aangedacht. Weet nog niet, misschien later. Volwassenen masseren.............no way daar ben ik veels te ongeduldig voor en ik denk ook dat ik dat snel zat ben. :)

Ohhh wat erg, ik heb ineens zo'n mega trek in ijs en er is niets in huis. :cry: Nou ja dan maar aan de Ice café toch iets. Meiden fijne avond en tot gauw.

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.365
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Aby wat irritant zeg die verkoper, Bah zou ik meook aan gestoort hebben.
    Wij waren gister bij prenatal in Amsterdam en daar liepen een heleboel mensen te helpen en adviseren vond ik. Viel me gewoon op.
    NOu ja succes, ik kan em je iig aanraden, bevalt goed. Heb er gister een universele voetenzak bij gekocht van prenatal zodat ze vd winter geen kou hoeft te vatten.

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even snel over de vraag van Abigail, wij hebben de mutsy en zijn er erg tevreden over maar denk dat je een buggy bedoelt.
    Over het advies van laten liggen, ook de kinderarts heeft ons het advies gegeven om Sarah zo lang mogelijk te laten liggen dus wij hebben afgelopen weekend de bak omgebouwd. Ook zij had weinig ruimte meer maar vond het nog prima.
    Het gaat om het ruggetje, de spieren van de rug zijn zich nog aan het ontwikkelen en het schijnt dat het pas rond de 6-7 maanden een beetje stevig wordt. Dus slecehter voor de rug maar als je de buggy platter kun leggen is het geen probleem om om t ebouwen, hier kan ie helemaal plat.

voor de rest tot een andere keer, ga op kraamvisite en ben al vrij laat doei doei

7. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Zoeken in eerste instantie een kinderwagen omdat deze toch wat steviger is en je hier ook goed strand,duin en bos mee in kan en dan later een buggy denk voor erbij. Mutsy heb ik meer posi verhalen over gehoord. Heb nu mijn ook laten vallen op een nieuw model de Mutsy Slider. Moet nog wel even kijken hoe hij er in het echt uit ziet. En inderdaad onze pre is ook dat hij plat moet kunnen.

Lex.........ik ga volgende keer ook naar Amsterdam hoor is ietsiepietsie verder dan waar ik nu was, maar dit was niks. :)

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ja, het is echt onzin dat je al zo lang van tevoren de kids moet aanmelden. Ik ga deze week even de school hier in de buurt bellen en vragen of ik Alyssa kan aanmelden en of het verstandig is om Yelina ook maar meteen op te geven.

Hihi, dat klopt, ik ga in veel dingen m'n eigen weg, doe alles in m'n eigen tempo (of beter gezegd in het tempo van het kind), maar ik vind er wel wat voor te zeggen om met vaste voeding te wachten tot ze minimaal een half jaar oud zijn.
    Ik heb zelf een paar voedselintoleranties (gebruik geen toegevoegde suikers en witmeelprodukten omdat ik daar knap beroerd kan worden) en daardoor zouden de meiden ook overgevoelig kunnen zijn voor bepaalde produkten waardoor het beter is om zo lang mogelijk te wachten met beginnen met vaste voeding te geven.

Met Alyssa heb ik daar ook inderdaad wat langer mee gewacht, aangezien ze sowieso wat overgevoelig op de flesvoeding reageerde en dan wordt geadviseerd om toch even wat langer te wachten met overstappen op andere voeding.

Met Yelina zie ik wel wanneer we met vaste voeding beginnen. Ik ga ervan uit dat ze zelf wel zal laten merken wanneer ze er aan toe is. (hihi, die roept gewoon al met 4 maanden; mama, mag ik een fruithapje?

Met Alyssa heb ik overigens wel altijd alleen maar vers fruit gedaan. Ga ik met Yelina ook doen. Wat doen jullie daarmee? Vers of potje?

Lekkere verkoper bij Prenatal trouwens. Wanneer je geen advies wilt hebben lopen ze continue om je heen te hangen en wanneer je meer wilt weten lopen ze had weg of zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.

Sil, heel goed dat je aan gaat geven dat je wilt beginnen met 3 halve dagen. Net wat je zegt, 3 volledige dagen is nu gewoon nog te veel, maar zo ben je er wel even uit, lekker onder de mensen en kun je van daaruit verder opbouwen.

As. donderdag zou ik voor het eerst met Yelina naar het consternatiebureau, maar aangezien het net op een tijdstip is dat ze altijd wil eten heb ik het afgebeld.

Ten eerste mogen ze haar dan van mij toch niet onderzoeken omdat ze dan weer gaat spugen en daar waren we net van af.
    Ten tweede hebben we de dag erop ook al een afspraak in het ziekenhuis en daar wordt ze ook al binnenstebuiten gekeerd.
    En ten derde heb ik er een gruwelijke hekel aan om naar het CB te gaan. Eigenlijk ga ik alleen maar voor de entingen en voor de rest zal het me allemaal een worst wezen.

Ze waren geloof ik niet zo heel erg blij toen ik de afspraak afzei, maar daar kan ik niet echt mee zitten. In het ziekenhuis kan ze ook worden gewogen en gemeten en dat zet ik dan wel in haar boekje.

Morgenochtend heb ik een intakegesprek bij het kinderdagverblijf. We gaan dan ook meteen een afspraak maken voor Alyssa om een keertje te komen proefspelen. Ben benieuwd.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Fff een ego berichtje.

Ben terug van MamaKits (hulporganisatie tbv o.a. Prenatale Depressie) pffff wel weer een last van mijn schouders wat fijn zeg....maar ben er wel weer moe van.
    Ze was heel trots op me dat ik de stap genomen had om contact op te nemen met de gyn.
    Daarnaast heb ik het nog over mijn paniekaanval van zaterdag. Ze kon het volledig begrijpen en gaf mee dat ik de volgende keer in zo;n situatie idd gewoon weg moet gaan of een blokje om.
    Tevens hebben we het over werk gehad, dat ik daar zo tegenop zit omdat ze me zo teleurgesteld hebben e.d.. Toen gaf ze al direct aan dat ik sowieso geen hele dag KAN werken, ik ben zo lang uit de roulatie geweest dat ik op AT basis (Arbeitstherapeutische Basis) moet gaan beginnen meer hele dagen is zeker niet te bedoeling. Tevens zegt ze dat ik contact op moet nemen met de ARBO voor een Reintergratieplan, die MOET nl. worden opgesteld. Ik moet dus zeker niets gaan forceren en als ze moeilijk gaan lopen doen...moeten ze haar maar bellen.

Tevens ladies...de uitzending waarin MamaKits ter sprake kwam was op vrijdag.
    Ga naar www.uitzendinggemist.nl zoek Eén Vandaag van 5 september en je moet dan de tijdsbalk van het videoprogramma doorscrollen naar 19:45 daar begint het. Tis heel kort maar geeft wel de essentie weer. Tevens zie je ook de bevallingskamer waar ik bevallen ben hihihi en het interview met de dame die achter de kinderwagen loopt is bij mij in de buurt opgenomen hihihi. Verder ken ik niemand van 't verslag maar goed...

Zooo ff aandacht aan mijn Tygo besteden . Tot snel!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sil wat fijn dat je haar achter je hebt staan en dat ze je zelfs adviseert om niet meer dan halve dagen op AT basis te gaan werken. Dan kun je zelfs ook nog gewoon weg op het moment dat je het niet trekt.

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Sil, zo te lezen heb je echt baat bij de gesprekken en nu staat er een deskundige achter je wat betreft werken. Zorg jij maar eens eerst dat je jezelf weer op de rails hebt staan en begin heel rustig aan met werken. HEt werk is tijdens jouw verlof toch ook afgekomen dus de komende tijd zal het ook wel lukken, niet druk over maken. Jullie gezinnetje is het belangrijkste!

Abigail, wat een rare verkoper zeg bij de prenatal. Slaat helemaal nergens op. Zijn jullie er al uit welke wagen het gaat worden? En fruithapjes, hier gaan ze er nog steeds niet in, ze vind het helemaal niks. Heel soms een klein potje. hetzelfde met groenten. Melkmonster!

Inez, het cb is ook niet verplicht, dus ga gewoon voor de prikken en dan is het toch prima. De ka weegt en meet ook en ik denk dan altijd maar dat een arts toch net iets meer weet.
    Hoe was het op het kdv? heb je er een goed gevoel over?

Lexie, je bent dingen aan hjet verwerken van je verleden, heel knap van je dat je het aandurft. Dit is de eerste stap en je zult zien dat het langzaam de goede kant opgaat. Misschien een paar stapjes vooruit en weer iets terug maar op een dag zul je de vooruitgan gaan zien.
    en die Demi, wat goed zeg! optrekken tot staan, ze zal ook wel een vroege zijn met lopen. Kruipt ze al lang de kamer rond?

Volgende week ga ik beginnen met revalidatietherapie, is een team van maatschappelijk werk, fysio, ergo, ceasar en nog iets.. om te leren omgaan met mijn gebrek. Ze kunnen het toch niet verhelpen vrees ik. Denk ook wel dat ik de maatschappelijk hulp nodig ga hebben. Ik zit er op dit moment enorm mee dat ik de eerste weken niet zo van heb kunnen genieten door al het huilen. Heb zo het gevoel veel te hebben gemist. GElukkig hebben we een mooie dvd (in elkaar gezet door een vriend van ons) en die kijk ik lekker vaak, zit dan ook altijd met tranen.
    Verder gaat het goed. Sarah heeft een lastige week achter de rug, heel ontevreden en niet kunnen slapen maar afgelopen nacht ging weer goed. Alleen fruit en groeten, die staan niet in haar woordenboek. Ze drinkt haar flesjes ook niet meer leeg, zou ik dan maar gewoon minder geven? Ik had gedacht dat ze dan wel meer groenten zou gaan eten maar nee hoor, haha, hoe kan ik het ook denken.

liefs Anette

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    An, wat goed dat je een soort van "cocktail" aan therapie krijgt. Ik kan me best indenken hoe rot je je voelt maar meissie het komt helemaal goed en je weet het hier gewoon lekker je zorgen e.d. spuien! Digiknuf!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anette, voel je niet schuldig meid. Maar goed dat je hulp inroept om het te verwerken.

Over het KDV heb ik inderdaad een goed gevoel. Toen ik daar aankwam was ik Alyssa meteen al 'kwijt'. Ze meteen de zandbak in en ging van de glijbaan af. Heel leuk om te zien.
    Zaterdagochtend hebben ze diverse activiteiten waarvoor Alyssa ook is uitgenodigd, dus daar gaan we zeker even met haar heen, kan ze er meteen weer even rondkijken en verder wennen.
    En verder gaat ze volgende week nog een keertje proefdraaien. Dus dat gaat helemaal goedkomen.

Ben vandaag dan toch eindelijk gestopt met kolven. Ik probeer Yelina nog wel een paar keer aan te leggen, maar dat zal ook al wel snel aflopende zaak zijn.
    In eerste instantie lukte het kolven nog aardig en leek de produktie rap toe te nemen om net zo hard weer af te nemen. En om nu een paar uur per dag te gaan martelen om er maar iets van 3 cc per dag uit te krijgen. Nou, nee. Het is goed zo. Ik heb in ieder geval van genoten en zolang ik haar nog kan aanleggen blijf ik er nog even van genieten. En als het helemaal niet meer lukt, jammer, maar het zij zo. Ik heb m'n best gedaan, meer kan ik niet doen.

14. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Inez fijn dat het zo goed ging op het KDV. Haha misschien wel een goed idee om Yellina ook al voor school op te geven. Je weet maar nooit.

@ An altijd goed om er wat mee te doen, lichamelijk en geestelijk. Succes meis. Kan me goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat je veel gemist hebt door het gehuil van Sarah. Zo'n gevoel moet een plekkie krijgen en dat gaat jou lukken.........nou en dan het probleem schouder ook nog minderen, wie weet wat ze met die therapieen kunnen. T is nog ff doorbijten en dan ga je vast de goede kant weer op!

@ Sil lekker dat je een iemand van MamaKits achter je hebt staan. Zij hebben de meeste ervaring dus hou hun richtlijn maar aan zou ik zeggen. Komt goed!

Nou wij hebben een kinderwagen gekocht hoor! T is een Quinny Speedi geworden. Zijn nu bij Prenatal Amsterdam Arena geweest en super goed geholpen door een hele leuke verkoopster. Kijk zo kan het ook. Goed geadviseerd, voor en nadelen gehoord, rondje door de winkel gescheurd en zo op onze keuze uitgekomen. Ik had weer allemaal hippe karren op het oog (niet dat deze het niet is, maar die andere waren nog hipper hihi) maar toch wel gezien dat daar wat nadelen aanzaten. Mooi is niet altijd handig blijkt, ondanks dat het het nieuwste van het nieuwste is. Dit is een lekker karretje waar ons PIm nog lang ik kan zitten en nu lekker plat in kan liggen. :D Kleur: Purple (ofwel Paars) vond Lime erg mooi (zal eens niet hahah) maar dat mocht niet van papa Pim, ik mocht alle kleuren nemen maar GÉÉN groen. :rolleyes: Dat heeft een reden hoor............t is nu eenmaal mijn lievelingskleur, maar t moet ook niet doorslaan.haha. Ach paars is een goed alternatief.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Yelina is vanmiddag goed door de APK bij de kinderarts in het ziekenhuis gekomen. Ze wilden haar nog wel graag een keertje terugzien om haar groei nog even in de gaten te houden en omdat ze een voorkeurshouding heeft.

Haar groei is wel in 1 lijn, maar ze hadden liever gezien dat ze niet meer onder aan de curve zat. En die voorkeurshouding hadden we zelf ook al gezien en daar zijn we ook al mee aan de slag gegaan.

Van beiden zijn we niet echt onder de indruk. Hebben we met Alyssa ook precies zo gehad. Ze zit nog steeds onder aan de curve, maar lengte en gewicht zijn bij haar beter in overeenstemming dan bij haar moeder en met die voorkeurshouding is het helemaal goedgekomen.

Oja, ze was nu 52 cm lang en woog 3590 gram. (Mijn eigen meetlintje was kennelijk een beetje uitgerekt want zelf was ik op 55 cm gekomen toen ik haar mat).
    En bij haar geboorte was ze 47 cm en 2660 gram, dus wat dat betreft is ze mooi gegroeid.

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.365
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Aby fijn dat je geslaagd bent voor een wagen, hoop dat je er veel plezier aan zult beleven.

Verder even ego hoor:

NOu ik ben vanochtend dus eindelijk bij de fysio geweest.
    Verslag gedaan van mn klachten en toen heeft hij even mn bekken en mn rug gevoeld of ie afwijkingen kon vinden.
    Nou na mn bekken hoefde ie eik neit verder te gaan. Kolere wat deed ie me daar pijn. Blijkt mn hele bekken scheef in mn lijf te hebben gestaan
    Dat heeft hij vorozichtig masserend en drukkend weer op zn plek weten te drukken (en me belofod dat ik daarna nog wel kon gaan shoppen want vriendin uit limburg kwam vandaag )
    Een afspraak voor volgende week mee gekregen en een oefening die ik dagelijks moet doen.Ik moest meteen even 10 tot 15 min lopen zodat mn lijf even kon wennen aan de nieuwe stand van mn bekken. Dus maar even blokkie om gedaan door de wijk en toen door naar de winkel.
    Nou ik heb nog regelmatig aan die beste man gedacht en nog. Mn hele linkerbil doet zeer
    Mn rug lijkt wel beter te voelen, dat dan weer wel
    Nou maar even afwachten hoe mn lijf verder reageert en hoe mn bekke dus volgende week staan.
    Ben nog vergeten te vragen of het door de zwschap gekomen zou zijn of niet. Was er zelf eik wel vanuit gegaan, zeker nu ik zeker weet dat het mn bekken toch was waar het probleem zit.
    Tenslotte had ik tijdens mn zwschap 0ook klachten. Geen bi maar wel klachten. Hij checkte overigens nu ook eerst of het geen bi was, maar dat was het gelukkig niet.

kortom au
    Nu ga ik eerst lama's verder kijken en afslutien.
    Tot morgen dames!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lexie, dat klinkt inderdaad als au. Hopelijk voel je nu snel verbetering.

18. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    Sorry sorry Lieve meiden,ik ben weer vreselijk afwezig geweest.

Verschillende redenen oa een moeilijke Damo (gelukkig is dat over) en daarop ook nog eens mijn grote angst, een borstontsteking :(
    Gelukkig is dat ook zo goed als over,maar ik moet alert blijven,met aanleggen is mijn tepel nog wel heel gevoelig dus er kan ook spruw bijgekomen zijn.
    Heb dus even een paar dagen niet lekker gezeten,heeft ook aardig wat invloed op mijn geestelijke toestand.
    Maar gelukkig gaat het weer veel beter nu.

Ik heb wel steeds gelezen dus ben op de hoogte van jullie allemaal!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail dus geslaagd voor een wandelwagen. Fijn dat je goed advies hebt gekregen en paars is mijn lievelingskleur dus ik vind hem vast erg mooi.

Inez, dat ze nu al beginnen over de groei zeg, wat snel al. Geen zorgen over maken, als je meisje tevreden is, goed toch. En een voorkeurshouding, hier ook gehad bij Sarah en is nu weer helemaal over, wij deden een rol onder het matrasje zodat ze op haar zij moest liggen. Succes!

au Lexie, maar het doet in ieder geval wel iets en misschien als je een paar keer bent geweest voel je verbetering.
    En nog lekker geshopt? Gezellige mensen he uit Limburg!

Karola, een borstontsteking, schijn je behoorlijk ziek van te kunnen zijn. Balen zeg maar ik neem aan dat je antibiotica hebt gekregen?
    Gelukkig gaat het met Damo beter nu.

Ik ben bij de revalidatiearts geweest en ik krijg een team om me heen van een fysiotherapeut, ergotherapeut en maatschappelijk werk. Waarschijnlijk pas over 4 weken de eerste afpraak dus dat is nog even wachten.

En nieuws, Sarah eet haar potjes groenten leeg en het fruit gaat ineens ook erg goed. JEUJ!
    alleen wil ze absoluut geen slabber om, jee wat kan ze dan boos worden zeg dus dan maar vaker kleertjes in de was.

20. Karola

Karola Bekend lid

22 nov 2005
    531
    1
    0
    @An,wat fijn dat Sarah goed eet!
    Maar wat een eigenwijsje zeg met haar slab niet willen :) en als je zo een slab met een halsje gebruikt en die snel/of spelenderwijs over haar hoofd trekt?

Geen antibiotica gebruikt,als je een aantal dingen zelf doet gaat het zonder medicijnen over.
    En het ergste duurt 1 dag,veel aanleggen,warme douche erop,de plek masseren en dat heb ik gedaan de hele dag,en heeft geholpen.
    Nu heb ik weer pijn in mijn tepel/borst door spruw dus daar gaan we nu weer wat aan doen pfff :(
    En hoop dan weer zo snel mogelijk pijnloos te kunnen voeden.

Morgen naar het cb,Damo krijgt zijn 1e prik!

Deel Deze Pagina