Eindelijk weer na 5 miskramen weer zwanger! Nu maar hopen dat dit een blijvertje is. Wordt soms gek van mezelf en de spannning. Telkens op de wc controleren. Continue opletten of er niet iets is dat weer een miskraam aankondigd... En ondertussen maar zo positief mogelijk blijven en heel hard blijven hopen. Maandag ga ik de verloskundige bellen om het goede nieuws te vertellen en hopelijk krijg ik dan snel een echo om te kijken of alles goed is.
Jekkia, van harte proficiat; hoop met heel m'n hart dat het dit keer allemaal goed blijft gaan en je straks een stralende juli mama wordt! Kan bijna niet voorstellen hoe het moet zijn om 5 mk te hebben gehad. Heb er nu zelf pas 1 gehad en denk zelf steeds maar van: het kan nu toch niet nog een keer misgaan, dat kan gewoon niet; maar het blijkt maar weer dat niet altijd alles rozegeur en maneschijn is zoals bijvoorbeeld bij jou, maar dit keer gaat het je wel lukken, ik voel het gewoon! Liefs Corine
Van harte gefeliciteerd meid! Hoop dat deze idd blijft zitten! Probeer er alvast een beetje van te genieten!
gefeliciteerd meid... ik ben nu ook net zw. na 18 mk`s hopelijk hebben we dadelijk allebei een wondertje in onze armen veel liefs peetje
Gefeliciteerd! Mijn duimen draaien ook voor jou, dat alles dit keer wel goed mag blijven gaan! Liefs, mussie