Gefeliciteerd. Hoe gaan jullie met de constante onzekerheid om? Ik word af en toe helemaal gek van mezelf. Dnk telkens dat ik iets voel wat niet zou moeten. Of denk er aan en voel het dan ook ineens. (zit voor een deel natuurlijk tussen mijn oren, maar hoe krijg je het daar weg?!?)
ik kan je geen raad geven femke ik loop elke uur nog naar de wc om te kijken of alles okee is.. en let op elk krampje! dus het zit niet alleen tussen jouw oren hihi
Welnee, ik heb dat ook nog. Elke keer na een wc-bezoekje denk: pfoeh geen bloed. Het blijft altijd eng.
Welnee! In het begin heb ik wel last gehad van veel bloedverlies met stolsels en ook nog eens ongi-krampen. Maar de angst blijft ( tenminste bij mij). Ik kan echt nog niet 100% genieten. Laten we zeggen 50% ( en dat zijn op de momenten dat ik Frummel voel)
Iedereen hardstikke bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik loop ook constant naar de wc als ik iets denk te voelen, kramp in de buik heb en zelfs als ik me even niet misselijk voel. Dus dat is heel erg herkenbaar. Hoop dat het iets minder wordt als ik alles op een echo heb gezien en weet dat het hartje klopt. Mijn miskramen waren telkens tussen de 6-7 weken dus als het fout gaat zou het nu in deze periode moeten gebeuren...
Precies, zo voel ik dat ook. Nog twee weken bikkelen en dan gaat het hopelijk beter. Iedereen bedankt voor de lieve woorden.
Nu donderdag mag ik al naar het Diagnostisch centrum voor een echo! Als een gewone niet lukt krijg ik een vaginale. Wordt nu wel zenuwachtig, hoop nu een keer goed bericht te krijgen.. dat er een kindje zit wat leeft en niet weer een MK. Nog een paar nachtjes (en ik slaap al zo slecht de laatste week)... Ik hou jullie op de hoogte
Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik zal zeker duimen dat het nu wel een keer goed gaat. Liefs Jolie