Hej meiden, Ik heb een beetje een rare vraag, als mijn vriend in mij klaarkomt krijg ik daarna buikpijn en het is eigenlijk al de hele week zo, daarvoor nergens geen last van! En het trekt ook niet weg, en de pijn is ook onder me navel! Ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft! Gr michelle
geen ervaring mee, maar heb het eens opgezocht & er zijn duidelijk veel meiden die er last van hebben en hun oorzaak is: Dat het waarschijnlijk komt doordat de man met zijn Jinglé je baarmoeder raakt? daar kan je eventueel wel last van hebben
Dus als je vriend klaar komt, krijg je buikpijn? Als je zelf klaar komt niet? Vreemd. Ken het ook niet. Het wil wel eens zo zijn als je zwanger bent en je komt ZELF klaar, dat dat wel eens pijnlijk kan zijn door samentrekkingen van je baarmoeder. Maar dat je last krijgt van buikpijn als je vriend klaar komt, is wel apart.
Hoi, Wat vervelend. Ik zou het hoogtepunt van je vriend specifiek niet zo snel koppelen aan pijn in je onderbuik, omdat er niet direct iets in de onderbuik komt. Bij het klaarkomen komt het zaad eerst in de schede. Ik heb wel gehoord dat überhaupt seks pijnlijk kan geven in de onderbuik bij zowel zwangere, als niet zwangere vrouwen. Een lichamelijke oorzaak weet ik niet. Soms is het psychisch. Inderdaad even de dokter raadplegen. Beetje gênant onderwerp misschien, maar die huisartsen zijn wel wat gewend, hoor Groetjes Patricia
Dat is een goede, maar dat komt dan meer door het stoten. Rond de eisprong zit je baarmoedermond vrij laag. Dus dat zou goed kunnen.
misschien doet het pijn, omdat hij als hij klaarkomt, iets dieper stoot dan anders? de laatste stoot zeg maar?
Hoi meiden! Bedankt voor jullie antwoorden! Ik wacht het gewoon even af het is ook niet heel pijnlijk! Maar ik dacht misschien is er ook iemand die er last van heeft hahha!
Hier geen last Maar je kan het idd best aan je arts vragen is toch niet zo erg we moeten vaak onze broek uittrekken dus dat geraak je gewend haha
Rare vraag terug, kom je dan zelf ook klaar? Want ik wist bij alle zwangerschappen al voor het testen dat ik zwanger was, door pijn bij een hoogtepunt.