Hoi meiden, Just curious. Over twee dagen hebben wij de nekplooimeting van ons tweede kind. En nou lees ik van alles over de NUB die nu wel te zien zou kunnen zijn, maar ik zie ze echt nooit op echofoto's. Bij de nekplooimeting van mijn dochter hebben we een mooie echofoto meegekregen. Ik bekeek hem net nog eens en verrek: is dat een meisjes-NUB die ik daar zie, of is dat iets anders? (Wij wilden bij de eerste zwangerschap het geslacht niet weten, nu wel graag.)
Rogijule dus dat uitsteeksel (in het midden) wat recht vooruit steekt is de NUB bij meisjes dus recht en bij een jongen iets omhoog?
@Truusje, ja helemaal goed @Angel, dit babietje is al geboren en is idd een meisje (lees verhaaltje van ts maar )
oh echt waar joh? haha niet gezien LOL ik las het verhaaltje niet, maar keek alleen naar de foto.. maar dan heb ik het wel goed haha
Rogijule Op de beeld van de echo kon ik de uitsteeksel goed zien het uiteinnde ervan stak iets omhoog heb er geen echo van helaas bij me vorige echo stond de nub goed omhoog dus zou het dan zijn dat hetgeen wat iets omhoog stak dus de jongensnub zijn?
haha ja ben een beetje kippig, ik reageer nav de foto, en heb de rest niet gelezen, nu pas zag ik dat ik niet de enige was haha
Nou, nog niet. Morgen hebben we de nekplooimeting, dus hopelijk dan weer een goede foto. Ga er wel om vragen in elk geval. En dan post ik 'm hier. Meiden, bedankt zover!
Ha meiden, Net echo gehad. Alles gelukkig (voor zover te zien) goed. Mooie foto's meegekregen, maar er is helaas geen NUB op te zien, vermoed ik. Zie hieronder. Overigens krijg ik per e-mail nog een paar foto's. Als daar nog iets bij zit, post ik die ook. Alvast weer bedankt voor het kijken!