hoi ik heb na mijn ei op de 3e, 5e en 7e dag een dipje gehad 3e dag 1 van 0,1 5e dag 1 van 0,2 7e dag 1 van 0,1 (maar vanmorgen wel ongeveer een kwartier later getemperatuurt.) die op de 5e dag is onder de basale temp gekomen maar die andere twee niet. oftewel na die tweede dip is mijn temp weer gestegen en zit nu nog steeds boven de basale lijn. is dat dan evengoed nog positief als mijn temp boven de basale temp blijft ondanks een dipje? ik heb ook nog steeds (sinds dinsdag) steken (en gevoel van dat er iets samentrekt )in mijn rechter zij. weet er iemand trouwens of ik ook al bijvoorbeeld maandag ipv woensdag kan testen? ben zo benieuwd. of zegt mijn temp nu al dat het niets is en kan ik aan nog een ronde gaan denken?
Hoi allemaal, is er niemand die iets kan zeggen over mijn dipjes. heb trouwens gisteren een grote dip gehad kan dit alsnog innesteling zijn? en weet iemand of ik eerder kan testen????
ik kan je er niks over zeggen, je dipjes gaan steeds verder naar beneden en je temp komt niet boven de 37 (gaat dus niet verder omhoog) ik zou wachten tot dag 13.