Hallo allemaal, Ik heb vorige maand op 13 februari een miskraam gehad. Als mijn cyclus na die miskraam weer normaal zou lopen zou ik dinsdag ongesteld moeten zijn geworden. Dit is niet gebeurd.... Ook geen tekenen gehad behalve heeeeeel af en toe lichte krampjes. Gister ochtend een test gedaan (k2voor5) en daar verscheen een tuurstreepje... Heeft iemand ervaring met de cyclus na een miskraam? En een tuurstreepje 5 dagen na nod?? Ik hoor graag van jullie!! Ps mijn banner klopt dus niet meer
Hcg kan erg lang in je lichaam blijven. na 3weken was mijn test omowit maar bij sonmigen duurt het zelfs langer daarom testen mensen welleens eerder om te kijken of de test negatief is. nu is het beetje twijfelachtig wel of niet... je hebt geen test hiervoor gedaan? over paar dagen weer testen en hopen dat hij donkerder wordt
Ik heb een week na mijn miskraam een test gedaan en die was omo wit. Dus het Jan niet meer van mijn vorige zwangerschap zijn...
Ik durf dat nog niet echt te geloven... Ookal was het vorige keer nog heel vroeg in de zwangerschap, en weet je dat er nog van alles mis kan gaan. Het blijft zwaar Het streepje is ook zo licht, 5 dagen na nod....
Het kan dat je deze ronde later je eisprong hebt gehad. . Hopelijk worden de testen de komende dagen duidelijker
Je weet toch niet wanneer je ei was je cyclus kan best ontregelt zijn na een mk.... Je moet juist blij zijn weer zo snel zwanger te mogen zijn meid
Ik zie 'm ook! Je cyclus is ontregelt.. dus je weet niet wanneer je ei is geweest (of heb je testen / temperatuur gedaan) en alles kan. Veel vrouwen zijn extra vruchtbaar na een mk (zie banner)
Ik heb precies hetzelfde gehad. Vorige cylus (IUI) een VMK (was 2 dagen overtijd) gehad en de natuurlijke cyclus erop gelijk weer zwanger. Mijn eerste test was op 10 DPO ook heel erg licht, maar is steeds donkerder geworden. Zie fotoalbum. Het blijft nog ff spannend, hopelijk test je overmorgen donkerder. Veel suc6!!
Bedankt voor al jullie reacties Ik ga eind deze week weer een test doen, als ik nog niet ongi ben natuurlijk...
Ik denk ook dat je zwanger bent! Ik zie hem vrij duidelijk. En zoals mijn voorgangsters zeiden, je cyclus is ontregeld na een mk, je kan er niet vanuit gaan dat die op dezelfde toer gelijk verder gaat. Je eitje zal hoogst waarschijnlijk later gesprongen zijn dan gemiddeld!
wauw ik ben zo blij voor je(voorzichtig toch al en hoopgevend voor mij en al wie ook net een mk achter de rug heeft... ik zat zo hard te hopen dat ik meteen weer zwanger was dat ik allerlei dingen begon te voelen dus vandaag naar de gyn geweest en zij heeft bloed genomen zodat ik straks uit mijn lijden verlost ben(al zal het lijden bij mij eerder vergroten want ze dacht echt niet dat ik al terug zwanger was ) ik hoop voor jou dat het bij jou wél raak is!hou je ons op de hoogte?