Dames, Ik ben gestopt met de pil sinds vorige maand omdat ik altijd tussenbloedingen kreeg en ernstige migraine. Uiteraard gebruik ik wel een condoom. Nu moet ik morgen ongesteld worden (denk ik) en heb een clearblue plus test gedaan. Voor de 10 minuten om waren heb ik hem open gemaakt en zag een lijn even dik als de controlestreep. Ik krijg hem niet op foto maar zie hem wel lichtjes. Test is weer toe. Dit kan toch ni waar zijn? Condoom is correct gebruikt.
Zonder foto moeilijk te oordelen. Maar het kan zo zijn dat er misschien toch een gaatje of scheurtje in het condoom zat.
Tja... Hoe kan dat dan? En had je nog een test liggen? Heb je ook klachten waardoor je dacht te willen testen??
Erg he, die bloedingen en migraine..daarom heb ik hem ook in de prullenbak gegooid destijds. heerlijk zo! maar laat even een foto zien, kunnen we het beter beoordelen
Ik maak mezelf gek. Heb hem gefotografeerd, maar je ziet niks op de foto. Ik ben wel moe, chagrijnig, pijnlijke borsten, alles wat wijst op een aankomende menstruatie. Ik ben lichtjes in paniek vrees ik.
wij hebben trouwens jaren met condoom gevreeen en nooit een twijfelmoment gehad gelukkig!! afwachten maar bij jullie!!
Waarom zou je testen als je je veilig waant? Of had je het idee zwanger te kunnen zijn? Vergeet niet dat je ongi ook later kan komen dan je verwacht in eerste instantie.
Vindt het maar een vaag verhaal. Je zegt niet zwanger te kunnen zijn, maar gaat vervolgens wel lopen testen nog voor je überhaupt ongesteld moet worden.
Een plustest is vaak reden tot twijfel. Het zijn rottige testen om af te lezen. Kijk eens naar dt filmpje en dan naar de onderste test. Staat een licht plusje, maar is toch echt negatief! YouTube Probeer eens een CB digitaal of Kruidvat 2 voor 5 euro. Dan weet je namelijk pas echt waar je aan toe bent.