Beste, Ik ben aan mijn ronde 7 om zwanger te worden vorige maand had ik een heel lange cyclus van 39 dagendat heb ik normaal nooit. Nu deze cyclus heb ik gewacht tot dag 39 en getest en ja hoor er kwam een streep op! Heel gelukkig want heb al een week heel lichte misselijkheid niet veel. Paar dagen later getest en was negatief beetje ontmoedigd ik heb wel last van onderrug en onderbuikpijn met vlagen misselijk niet echt en sinds gisteren last van pijnlijke tepels ben ook heel moe. Ben alleen bang dat het weer niets is Heb geen blooedverlies of vochtverlies. Heb ook niet het gevoel ongesteld te worden normaal wel en zeker bij lange cyclussen. Ik wil binnen 2 dagen testen met cb misschien is er meer zekerheid. Wat denken jullie?
Zou eerst kijken of er een duidelijk 2e streepje staat op een streepjes test (bijvoorbeeld predictor) die zijn heel betrouwbaar
Met welke testen heb je getest? Kruidvat geeft wel eens vals positief de laatste tijd.. Ik heb helaas ook al een paar keer een streep op NOD gehad (met presictor) die ik daarna weer zag aflopen. Uiteindelijk werd ik snel daarna alsnog ongesteld.
Die je uit de huls gehaald heb is foutief, die ander zie ik idd wel een streepje op.. misschien toch een predictor halen en doen morgen, als je zwanger bent zal die ook een streepje geven
Dat dacht ik ook dat het vals was maar is echt wel roze, en zit nu op dag 44 heb nooit zoon lange cyclus en normaal voel ik wanneer mijn menstruatie door krijg en voel nu niets das het rare
Je hoop dat het wel is mijn zus zegt dit kan niet een indrooglijntje zijn want er is een reactie op hcg, bij andere testen kwam dat na een paar uur en verdween terug deze staat er 4 dagen op.
Eerste mooie streep en 2e is foutief idd zou nog even proberen met kv 2 voor 5 En de 2e effe nog niet als negatief beschouden want hij is NL niet goed Symptomen hoef je niet te hebben kunnen altijd nog komen .. Heb bij allebei eigenlijk zelden symptomen gehad
Zou een predictor doen dan ben je van je twijfels af. Kv heeft geen constante kwaliteit meer helaas dus die trek ik sneel in twijfel.
Ik heb nu een bloeding niet echt hevig, heb ook geen last van menstruatieklachten en heb normaal heel veel last hiervan.
Ik dacht mijn regels door te krijgen maar ze komen maar niet door, alleen beetjes. Normaal is dat hevig bij mij vanaf het begin en na het douchen zeker nu niet, ben wel 4 dagen overtijd. Zou dit een innestelingdbloeding kunnen zijn.
Innestellingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. Het kan weleens zijn dat je cyclus afwijkt of dat je menstruatie anders is, Ik zou over een paar dagen nog eens testen.
B Ik heb zelf een onregelmatige maar nooit meer dan 35 dagen normaal. Daarom vind ik het raar dat ik dat nu pas heb en normaal is het inneens super hevig.
Je kV ziet er echt wel positief uit. Maar die bloeding die je nu hebt zou dan wel kunnen betekenen dat het niet goed is gegaan.
Gezien de test denk ik dat ie gereageerd heeft op een lh piek. Hoeveel dagen geleden was die kv test nu??
Dames heb een bloeding gehad zoals jullie weten eerste dag druppels heel de dag door de dag erna de helft van een bloeding dat ik normaal heb dag erna alleen druppels en gedaan ik heb normaal 5 dagen mijn menstruatie nu niet en hevig ook. Heb wel last van onderrug en onderbuik af en toe en moe meer niet