Idd lastig te zien. Maar een licht streepje altijd lastig op foto te krijgen. Lekker doortesten,wordt vanzelf een keer een donkere streep. Hopelijk snel
Heb getest, streepje is ongeveer net zo donker als gisteren. Rechts onderin mn buik/richting lies nog steeds zeurderige pijn, vooral als ik van de bank opsta. Have fun! Hopelijk binnenkort voor jou gaan shoppen
Hahaha.. gisteren mn man heel romantisch (NOT!) naar de slaapkamer gesleept met de mededeling: je hebt wat te doen! Vindt ie helemaal niet erg hoor
Zo daar ben ik weer!! Wat een leuke spulletjes allemaal !! Ligt me zo op me puntje van me tong om te zeggen dat we weer bezig zijn haha. Sassie dan is er toch iets gaande, spannend! Welke datum ga je nu aanhouden? Claudia hoe is het met jou??
Bibi, lastig joh dat je je mond moet houden. Hoe lang ga je dat nog volhouden? Ik hou vandaag maar aan als dag van de eisprong. Dan kan ik rond de 27e testen. Voel me zo niet lekker vandaag. Hoofdpijn, koud en de zeurderige buikpijn. Lig al de hele dag op de bank.
Bah wat vervelend dat je slecht te pas bent beterschap! Geen idee, hoelang haha. bij me zoontje met 8 weken haar verteld maar dag erna wist half de stad het al dus haar vertel ik het nog niet. 1 vriendin van me weet het wel die verwacht zelf ook een 2e kindje en ook voor deze zwangerschap een miskraam gehad en voor hun was het gelijk raak die zelfde maand. Hier steekjes onderin de buik, borreld steeds. Heb al een bak patat en klein zakje chips op. Heb wel veel last van afscheiding en jeukende tepels En ook hier erg koud! zo de kou weer in me mannetje ophalen van het kdv.
Ohhh spannend! Ben zo benieuwd naar hoe het deze maand zal gaan. Patat? Jammie je brengt me op ideeën hahaha.. Buikpijn is erger geworden. Snap nu echt helemaal niks meer van mijn lichaam.
Wat kan het lichaam toch raar in elkaar zitten hè! Hier zo lekker een warme douche ,mannetje naar bed en fijn met kop koffie en i pad met ZP op de bank