Dus dan zou ik nu op min. 11dpo zitten. Op zich kan dat best met een positieve test. Alleen mijn kortste cyclus ooit was 30 dagen. Na stoppen met de pil. Dus dat is best vreemd.
Hihi niets zo veranderlijk als het vrouwen lichaam ik hoop dat je ei gewoon heel snel klaar voor de sprong was deze maand! Ik zie in je onderschrift ook een cyclus van 31 en 32 staan en omdat de lengte nog al eens wisselt lijkt het me zeker niet onmogelijk. (Ik heb ook wel eens een uitschieter die afwijkt van mijn gemiddelde van 33-34: mijn langste cyclus is 45 (als ik de mk niet meetel) en mijn kortste 28 )
CB digital zegt: Niet zwanger. Dus daar ga ik maar gewoon vanuit. Straks nog maar ff een ovutestje doen, kijken wat die zegt.
Ik geef de hoop zeker niet op. betekend gewoon dat ik een laat ei heb en de zwangerschapstesten van z&k reageren op mijn LH piek... Die nu helaas erg lang is. Misschien 2 eitjes? Heb trouwens ook nog vruchtbaar slijm. Dus vermoed echt niet dat ik zwanger ben!
Nu wat gek! ik heb nog nooit een positieve zwangerschapstest van Z&K gehad buiten zijn zwangerschap om en dat is niet omdat ik ze niet gebruikt heb. Ben benieuwd hoor, kan echt nu twee kanten nog op!
Ovulatietest is ook negatief vandaag. Dus denk echt dat het mijn eitje geweest is en de zw-test gereageerd heeft op mijn LH-piek. Weer wat geleerd dat zw-testen dus echt niet altijd betrouwbaar zijn.
Nee ik ook niet, nog nooit gehad. Maar voel me ook totaal niet zwanger, dus ben het ècht niet. Hopelijk volgende week wel
Nou die heeft idd duidelijk gereageerd op lh. Hopelijk volgende week net zo'n streepje op je zw test!!
Hier valt het niet tegen zit op 6dpo maar het begint toch wel te kriebelen Wanneer heb jij eigenlijk je 20 weken echo sassie? Of heb ik dat gemist?
Steken in liezen die uitstralen naar benen, zenuwachtig gevoel onderin mijn buik en met vlagen misselijk Vorige keer toen ik dit had, had ik een blaasontsteking. Morgen maar even een potje wegbrengen, even controleren of het daadwerkelijk een blaasontsteking is of dat het toch iets anders is. Ohja en sinds net heb ik een erg zoet ruikend afscheiding, dit herken ik niet. Meestal ruikt mijn afscheiding zuur na mijn NOD. Nog nooit gehad, een van jullie?
Uitslag urine was negatief, gelukkig geen blaasontsteking. Maar waar komen die klachten dan vandaan??? Uurtje geleden erge darmkrampen, dit herken ik van mijn zwangerschap. Maar ben pas 7DPO, kan toch niet nu al klachten hebben
Misschien zit het in de lucht, mijn darmen waren gister en vandaag echt serieus overstuur terwijl ik niets geks heb gegeten. Ik zit ook op 7 dpo trouwens
Grappig Cosy, hopelijk heb ik deze ronde een langere LF, alhoewel een cyclus van bijna 40 dagen ook niet echt prettig is! We zullen over 3 dagen zien of ik een langere LF dan 10 dagen heb... Ik ga voor nu ook gewoon uit van een virusje.