ahhhh verdorie! Gaat het pleegouder project nog wel door? Daar heb je binnenkort toch ook een afspraak voor staan? @ Bibi, jaaaa graag @ wish: en... al nieuws? *duim duim duim*
Jawel daar willen we 2 april naartoe gaan, eens informeren en kijken wat de mogelijkheden zijn. Daarna beslissen we of we verder voor een eigen kindje gaan...
ben benieuwd noralie! Heb geen idee wat dat allemaal inhoud Hier trouwens ietsje minder: ongesteld :x 31 dagen is dan wel weer netjes
Aaaaah Cosy, wat jammer ook voor jou.... Weer een maandje wachten nu! Hopelijk deze maand meer succes voor een van ons beide. Wish hoe is het met jou?
Hi meiden, ff een tijdje niet geweest. Erg druk met van alles. Had zo gehoopt op meer zwangeren.... Ik duim voor jullie in de volgende ronde! Hier alles goed! Vandaag controle gehad bij de vk en alles was goed! Nog 2 wk en dan de 20 wk echo! En Bibi en Sassie fijn dat het bij jullie ook goed gaat, behalve de problemen met de bekken, dat is wel vervelend. Ik kom snel weer kijken! Gr Tientje!
Hoi, hier begin nov mk gehad (daarvoor: 1e mk, 2e meisje, 3e meisje) Daarna is m'n cyclus op hol geslagen. Voor mk netjes 28dgn, daarna 35 en vorige maand zelfs 6 wkn. Ik word er niet heel gelukkig van. Morgen nod, gister getest, negatief. Ook geen enkel symptoom,Düsseldorf denk niet dat t wat wordt.
Zondag trotse tante geworden van een klein mannetje!! Hier gaat het weer 2dagen wat minder, weer misselijk en moe moe en nog eens moe en hoofdpijn. En ook nog eens tegen de avond buikpijn ,bandenpijn misschien? kan me die pijn niet meer herinneren.
Gefeliciteerd Bibi, mijn schoonzus is over 2 weken uitgerekend dus binnenkort ook een klein neefje of nichtje erbij! Vanavond dan eindelijk de info-avond over pleegzorg. We zijn heel benieuwd wat er allemaal mogelijk is en of het wat voor ons is...
Gefeliciteerd bibi! Jammer dat je je minder fit voelt, het warme weer zal ook wel niet helpen beterschap! Noralie: hoe was de bijeenkomst?
Heb maar weer eens het lijstje opgegraven Ik hoop dat ik wish naar het zwanger lijstje mag verhuizen maar ik vrees dat ze nog geen positieve test heeft gehad. Anders was ze dat vast komen vertellen toch? Kloppen de rest van de gegevens nog? NOD-lijst Wish1, NOD 28 maart ? Noralie87, NOD ? Cosy, NOD 1 mei Zwanger-lijst Sassie1981, zwanger, uitgerekende datum: 6 augustus 2014 TientjeT, zwanger, uitgerekende datum: 8 september 2014 Bibi24, zwanger, uitgerekende datum: 3 oktober 2014
Ow wat erg!!! Helemaal vergeten doe het straks !! Hij staat ook wel op de prenatal site, de eerste foto van de jurkjes en rokken. Hij zit zo fijn erg blij mee!!