Even een update hier 28-4 verloor ik in de ochtend wat bruin slijm. Daarna om 19.00 u. weer veel bruin slijm. 29-4: 1 bruinige veeg, 1 rozige veeg 30-4: helemaal niets meer. Morgen ga ik toch nog even een testje halen, misschien was het toch een innesteling en anders neem ik even contact op met de HA, want dit kan toch geen menstruatie zijn? normaal verlies ik altijd 8-9 dagen lang, veel bloed en stolsels...
Ik ga zo even testjes halen vind het zooo spannend!! 12dpo vandaag en nog steeds niet doorgebroken, gisteravond weer een beetje bruinverlies, maar dat is oud bloed dus kan geen ongi zijn.
whaaaaaa wat zie ik nu cosy, je bent weer zwanger. woehoeeee, als ik ook zwanger ben lopen we bijna gelijk
Zwanger-lijst Sassie1981, zwanger, uitgerekende datum: 6 augustus 2014 TientjeT, zwanger, uitgerekende datum: 8 september 2014 Bibi24, zwanger, uitgerekende datum: 2 oktober 2014 wish1, zwanger, uitgerekende datum: 2 januari 2015 Cosy, zwanger, uitgerekende datum: 8 januari 2015 Noralie87, zwanger, uitgerekende datum: 9 januari 2015
Neeeee echt! hoe gaat is dat! tijd voor een feestje Gefeliciteerd Heb je ook een foto van je test? Dit is de mijne Bekijk bijlage 391971
Ja bijzonder he? maar wel heel gaaf! en deze keer gaat het gewoon goed bij ons Overigens, ik had andere klachten als vorige keer ipv het zuur en dat weeïge gevoel in mijn maag heb ik nu megaveel hongerrrr . En jij?
Helemaal geen klachten, ja behalve het bruinverlies dan. Vorige keer was ik vanaf 9dpo al enorm misselijk. Nu nog helemaal niet! Heb overigens helemaal geen trek, nergens niet in. Zal vast van de spanning komen...