Jee dag 39 alweer voor jou, niet leuk! Hoe voel je je verder? Niet iets van kwaaltjes ofzo? Hier rustig. Hele dag op de bank..tv..ipad..slapen Kids zijn de hort op met mn zusje.
Ohh lekker.. Dus je hebt een echte rustige zaterdag! Heerlijk even relaxen haha! Tjsah.. Ik merk dat mijn borsten wel sinds 2/3 dagen pijnlijk beginnen te worden.. Nouja pijnlijk.. Laat ik het zo zeggen; ik voel ze. Ook zit mijn bh gewoon k*t. Heb liever mijn sportbh aan Verder veel plassen (maar dat doe ik normaal ook) ontzettend veel honger en trek in bijv. gebakken eitje en dan vooral het eigeel, ballen gehakt.. Noem maar op Maar ik denk elke keer dat ik mijzelf gewoon aan praat ofzo.. Ohja moe he.. Dat ook nog... Qua buikpijn oid dacht ik echt 3 dagen geleden ongesteld te worden, 's nachts ook zo'n ongesteldheidspijn.. Maar nee hoor.. Niks.. Alleen een beetje witverlies. Nu zijn ook die krampen weer verdwenen.. Soms wat trekkerig gevoel links onderin.. Maar symptomen, nee hoor Haha als ik zo kijk, zijn het er toch wel wat.. Nadeel is dat het ook door een menstruatie kan komen......... Hoe voel jij je, buiten het feit dat je gewoon niet lekker bent? Voel je wat in je buik??
Hmm kwaaltjtes klinken toch hoopvol. Ben benieuwd naar je test morgen. Wat een spanning! Hier een beetje een zwaar gevoel in de buik. Maar dat komt denk ik doordat nu elk spiertje in mn lichaam pijn doet hahaha
Hoihoi!! Beterschap sassie. Ook wel even lekker dat je kids ff met je zusje weg waren ofniet, lekker even slapen en rusten! Claudia nou dat zijn best wel wat symptomen Ben benieuwd naar je test morgen!! Hier denk innesteling aan de gang is Pff zo'n buikpijn in het midden loop krom van de pijn Snel ff ovu test gedaan want zo'n gevoel lijkt het een beetje te hebben maar nee streepje was heeeel licht. Dus ben benieuwd!!
Ohh spannend.. Innesteling!! Het zou allemaal kunnen natuurlijk!! Nog even geduld, dan weten we het!!
Ik heb inmiddels geleerd daar maar niet meer op te letten.. Heb dat ook weleens gehad.. Maar wat het is? Geen idee!! Hier nog steeds geen ongi.. dag 40 vandaag. Ik twijfel nog of ik vandaag of morgen ochtend ga testen.. Het is weer zo'n domper als de test negatief is.. Sassie; voel je je al wat beter??
Heb nog een ovu test liggen, ga ik zo voor de zekerheid toch maar eens doen. Voel me vandaag gelukkig iets beter. Ziek zijn is niks voor mij er Balen joh dat er nog steeds geen duidelijkheid is. Ik snap dat je twijfelt of je wel of niet moet testen. Volg gewoon je gevoel.
Dames dames!!! Zijn jullie goede tuurders????? Ik zie een heeeel vaag streepje in het echt!! Jullie? Eerlijk antwoord graag!
Hmm zie dat het er niet echt op komt.. Hier zie je helemaal geen streepje.. Dan moeten we nog maar ff afwachten!
Oehh dat is even goed kijken zeg.. als ik heel goed kijk, zie ik op de eerste een heel licht streepje... Man o man wat is dit spannend zeg!
Plaats de foto bij de andere topic. Daar zitten meer tuurders. Ik ben een goede tuurder, maar het is toch fijner als meer mensen m zien..
Dank je! Ik heb ze nu ook bij de prof tuurders gezet.. Het is wel jammer, want in het echt zie ik een echt streepje.. Maar nu ga ik toch twijfelen, omdat ik op de foto's echt heel vaag iets wel of niet zie... Ach dan doen we over 2 dagen wel weer een testje.... Toch weer een ovu test?? Haha ben benieuwd! Fijn dat het alweer wat beter gaat met je!
En deze? Ja nu ga ik iedereen gelijk lastig vallen. De eerste reactie in het tuurders topic was iedergeval positief... Zou het dan echt zo zijn??