Het meid! Welkom bij onze gezellige topic. Mensen gewoon laten kletsen. Jij voelt je gewoon zoals je je voelt. Daar heeft niemand wat over te zeggen! Je was zwanger en nu niet meer, daar mag je om rouwen hoor. Heel veel sterkte! En maar hopen dat het weer snel raak is. Dikke knuffel
Hoi! Heel veel sterkte!! Ik heb een miskraam gehad met ruim 5 weken. Ook ik ben heel erg verdrietig geweest. Je weet dat er iets moois in je groeit maar en maar heel even van hebt mogen genieten. Sommige mensen roepen maar wat omdat ze het zelf niet mee hebben gemaakt anders kun je die dingen niet zeggen. Hier mijn verhaal doen deed mij goed! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent!!
Hi meiden! Heel druk weekendje gehad, housewarming gegeven voor vrienden en vandaag nog visite gehad. Tussendoor nog getest en de test is een stuk donkerder, ik zal m zo ff posten. Ik ben benieuwd of hij snel positief gaat worden. @claudia spannend zeg ik zag iig een tuus streep! Dat biedt perspectief, hopelijk wordt hij snel duidelijker. @bibi spannend hoor, ik herken wel dingen toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, ik duim voor je! @sassie ook op t wachtbankje nu... sterkte met wachten! @TineBx logisch dat je verdrietig bent, mensen weten niet altijd goed hoe er mee om te gaan maar verdriet is iets van jou. Gister vroeg me iemand of ik al zwanger was en ik zei niet meer. Mensen schrikken daar van maar moeten ze dan die vraag maar niet zo stellen.
Ben ook benieuwd naar je test! Hier als ik diep adem haal steekt het onderin me buik ook als ik buk en uitrek Zo gevoelig op het moment. Hoe gaat het hier??
Ja, was erg leuk! Iedereen vond het mooi. Wel ff cru omdat we het anders gisteren het tegen iedereen hadden verteld.. Ook goed weekend gehad? Hier een nog een foto van de test, begint er op te lijken nietwaar?
Dat begint inderdaad op een goed streepje te lijken Mijn weekend was vooral saai, ben ziek. Dus vooral liggen, slapen, tv kijken of op de ipad.
Ehh de test wordt weer lichter he? Dus ik denk dat de piek voorbij is. Eisprong gevoeld? Slijm? Geklust?
Gisteren het erg gezellig gehad, geen slijm, en iets gevoeld (vanmiddag) in linkerlies.. Ik twijfel wel omdat hij niet echt overduidelijk is.
Goede avond!! Ik izie een paar testjes met streepjes Mooie knaller tientje, misschien een kortje lf piek? Claudia ben benieuwd naar je test morgen! Hier dagje gewerkt. Pff wat een buikpijn (diaree steeds) en me buik borreld er wat af En ligt misselijk af en toe maar denk buikpgrirpje te pakken