Hoe laat heb je vanochtend getest? Was het met de eerste urine? Als je met de 2e plas of later hebt getest vanochtend en je kreeg deze streep, dan zou ik er gewoon van uitgaan dat dit de posi test was. Vooral omdat de test van vanmiddag ook alweer lichter is dan die van gisteravond. Test anders zo weer, kun je kijken of de streep nog wat lichter is. Zou wel fijn zijn, mag je ook op het wachtbankje
Gisterenavond om 23 uur en vanmorgen om 7:30 uur, was inderdaad met de eerste urine. Goed idee om vanavond nog een keer te testen. Zal ik nog ff doen. Wachtbankje zou fijn zijn!
Ik hoop dat mijn eitje is gesprongen. Weet ik ook weer dat alles het doet! Beterschap met je buik, hopend dat er iets groeit in je buik!
O o!!! Net test gedaan en zie een heel licht streepje!! Kan toch eigenlijk nog niet Vl. Zag hem ook als die heel goed keek, normaal ziet iets nooit iets
Bibi! Had ik ook hoor, diarree! Paar dagen geleden!! Dus wie weet!! Ik ben ook erg benieuwd morgen.. al voel ik mijzelf nu wel echt zwanger (zelfde gevoel als vorige keer) dus ik hoop wel dat tie donkerder is geworden!!