Ja zie niks meer! Met ochtend urine gedaan maar dit had ik toen ook opeens een streepje toen niks en 2 dagen later weer een streepje die steeds licht bleef en dus een mk werd Maja ik heb nog een paar dagen!
@ Tientje; Ik denk ook dat de test nog iets donkerder kan! Nog even verder klussen dus!! Dan zit je vast goed! @ Bibi; Balen dat je nu niets meer ziet.. Maarrrr je hebt nog een aantal dagen, misschien was het toch te vroeg ofzo!! Kijk naar mij @ Sassie; Hoe voel jij je nu?? Jij ook nog maar 8 dagen wachten!! Zo spannend!!
Ik voel mij blehhh.. voelde mij zondagavond beter. En dan ga ik weer van alles doen, met als gevolg dat ik weer terug bij af ben. Vandaag bij de KNO arts geweest. Volgens haar komen de klachten door allergie. Zou best kunnen, ben nl allergisch voor zoveel dingen+astmapatient. Maar goed, verder heb ik steekjes en een zwaar gevoel in de buik. Vandaag nog een pakje zwangerschapstesten van de action gehaald Hoe is het met jou? Kwaaltjes?
Ik moet ook nodig nieuwe testen bestellen! De steekjes en het zware gevoel klinken hoopgevend... Nog ruim een week en dan weet je hopelijk meer!
Hier de test van een uurtje geleden. Lijkt er toch op dat de piek wel is geweest... Lastig hoor! Ik blijf voor de zekerheid maar even doortesten...