Thnx lieve dames en lief van je Sassie om m in negatief te zetten.. hoewel ik daar helaas ook niet veel van kan maken ik heb mezelf beloofd om niet voor donderdag weer te testen!
Ja nog een week... pfff duurt lang hoor. Nog steeds gevoelige borsten. En ik heb t heeeeeeeeel koud. haha verder voel ik daar onder ook wel van alles. Maar heb nog geen darmkrampen enzo. De vorige keer voelde ik tijdens de innesteling enorme krampen (eenmalig) maar dat heb ik nu (nog) niet gehad. Wil er eigenlijk niet vanuit gaan anders is de teleurstelling zo groot. Maar hoop het wel heeeeeel erg! Maar zo fijn voor jou! En zo snel! Hoevaak wil je nog testen??haha
Ja gaat goed hoor!! Ga vol goede moed weer door. Menstruatie is bijna over gelukkig ( normaal 6 dagen) Eisprong rond de 10e zijn en me nog zal dan 24 dec zijn. Hopelijk een roze afsluiter van het jaar hihi!!
Haha ik heb er nog 6 van de vorige ronde en donderdag alvast ff 3 doosjes van de action halen Ik heb via een site vorige maand 2 cb testen met indicator gekocht en die zijn t/m December goed dus hopelijk mag ik ze de volgende ronde gebruiken hihi
Hahaha, ja dat komt wel goed Die komen er wel!! Vl vroeg gisteravond al of ik alle testjes al in huis had voor de volgende week haha, Maar ook leuke echo foto van jullie krummeltjes straks misschien?