Gaan we doen vanavond!! Maar hoe kan dat nu dan?? Pff heb het er warm van!! Ik durf geen zw test te doen want doe zal wel spierwit zijn (plasje weggespoeld natuurlijk )
Sassie en claudia vraagje aan jullie, hebben jullie constant gevoelige/pijnlijke borsten of zijn ze soms minder gevoelig? Die van mij sinds de middag minder pijnlijk maar nog steeds gevoelig.. werd er een beetje onzeker door. Net getest en lijk een tuurstreepje te zien.. k laat m nog evem goed opdrogen.
Kan ik me voorstellen! Zo toch maar wat druppeltjes eruit persen. Aahh wordt het toch weer even spannend!
Helaas!! Geen streepje op de zien Maar zal ik dan nu we eisprong kunnen hebben? Vind het zo raar dat ie zo positief is
Oh spannend bibi! Kan je ei toch nog niet zijn? Ik zou toch echt maar even een zwangerschapstestje wagen hoor..
Echt heel raar, lijkt me gek, zo vroeg... Ik snap t ook niet.. Ik voelde net ook weer erge steken... ik denk dat ik er straks ook maar 1 doe. De mijne was namelijk niet overduidelijk positief.. Wat een onzekerheid....
Pff balen bibi maar ik zou iig maar goed gaan klussen de komende dagen! Op naar een kerstwondertje voor jullie
Deze van een half uurtje geleden... Sorry sassie hij is een beetje vergeeld nu te enthousiast met mn urine geweest lol... krijg er nu helemaal geen tuurstreepje meer van op de foto.