Lief dat je het vraagt! Hier nog niets. Rare is dat ik ook totaal geen symptomen heb, terwijl ik de vorige 2 rondes bijv. last had van mijn borsten. Maar ik probeer me er niet niet zoveel mee bezig te houden.. Ik houd heel de tijd in mijn hoofd dat het nu toch niet raak is haha.. Beetje zelfbescherming.. Mijn buik is wel extreem warm.. Maar moet eerlijk zeggen dat het alweer een tijdje geleden is dat ik zwanger was, dus de symptomen die ik toen had en weer probeer te voelen, vervagen een beetje. Weet alleen dat ik toen echt extreem pijnlijke borsten had en dat ik trek had in gekookte eitjes haha.....
Spannend! Snap dat je uit zelfbescherming ervan uitgaat dat het niet raak is. Wanneer ga je testen? Hier oké. Ovu test gaf net weer een licht streepje. Geen buikpijn of steekjes meer. Dus denk dat de eisprong gisteren was. Voor de zekerheid test ik nog wel even door. Wat een onzekerheid, niet leuk
Snap ik..! Voor de zekerheid maar even blijven klussen Kan iedergeval geen kwaad!! Als ik vandaag niet ongesteld word, ga ik pas op z'n vroegst woensdag avond testen.. Dus gok dat het zelfs donderdag wordt. Ik moet dinsdag en woensdag werken dus vandaar! Dan zit ik iedergeval ook (redelijk ver) over mijn cyclus heen. Ik heb deze maand wel iets raars gehad, ik kreeg namelijk op dag 22 een kleine bloeding (Oud bloed en heel weinig). Daarom denk ik dat het een ovulatie bloeding is geweest. Dat zou weer betekenen dat ik een dag of 2 dagen eerder mijn eisprong had. Wat weer betekent dat ik nu ongesteld moet worden.. Wordt vervolgd..... Jij veel succes!! En dan nog 14 dagen op de wachtbank..
Haha je knap he?! Maar ben de laatste maanden al teveel teleurgesteld haha.. En er teveel mee bezig geweest. Ik heb niet echt opvallende steekjes of pijntjes. Af en toe voel ik mijn links een trekkerig gevoel. Maar het is deze maand echt heel weinig in vergelijking met vorige maanden. Borsten voel ik ook niet. Alleen dus een zeer warme buik en honger We gaan het wel zien haha!
Ff snel heb pauze ! Ik heb vanmorgen getest met ochtend urine toen was de test heel iets lichter. Heb nog steeds steekjes en drukkerig gevoel in me buik. Zal om half 7 weer testen ben benieuwd! Tot vanavond!!
Maar een beetje verslaafd he aan ZP hahaha.. Als je test nu lichter is, dan is je eisprong nog aan de gang of net voorbij. Toch? Ben benieuwd naar je test van vanavond. Werk ze!
Nu nog donkerder dan vanmorgen! Gisterochtend gezellig gehad en vanavond komt t er niet van hopelijk sterk zaad haha!
Ja, ik ga er gewoon van uit dat gisteren mijn eisprong was. Dan heb ik deze keer waarschijnlijk geluk gehad. Normaal is de eisprong zo pijnlijk. Hoe is het met jouw testdrang?
Ja idd die is licht. Hopelijk was je eisprong gisteren. Ja de mijne word weer donkerder. Heb nu wel een beetje rugpijn en vanmiddag wel krampen gehad en misselijk af en toe. Dat heb ik meestal rond de eisprong. Nog niet getest claudia?
Hahaha je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Zou als ik jou was morgenochtend nog even de gezelligheid opzoeken