Mooi bibi, hier niks geen streep te zien... denk toch dat ik de piek niet heb gevonden. Maar we klussen vrolijk verder. Heb constant gemene steekjes aan beide kanten.. mmm niet herkenbaar
Bibi!!! Wauw dat is fijn! Hier alles goed, wel wat moe. 30 januari heb ik een echo! Kijk ik echt naar uit!
Hier al 2dagen slijm verlies.. alleen het is niet doorzichtig en wel draderig...? herkrnt iemand dit?
Wat vervelend zo Hier buikpijn aan alle kanten, ook zo moe bleh Net nog een cb gedaan en die is nog steeds positief, gisteravond het niet gezellig gehad,zo nog maar even
Hoi meiden, Ik heb 4 miskramen allemaal in korte tijd twee daar van een curatage Ik zit er erg mee wil maar niet lukken bij mijn stopt het steeds met 6 wk laaste was 7 wk eind oktober 2013 die hebben ze weg gehaald. Zijn twee jaar bezig. Ziekenhuis weet het ook waardoor. Nu deze week ongi geworden dat ik zwanger was 4 dagen overtijd anders altijd op tijd maar helaas. Gaan maar gewoon weer veder tot het lukt al is het best zwaar. In je omgeving snappen ze het niet. Gr debby
Hier gaat het nog steeds met ups en downs, ben benieuwd wanneer ik weer ongi ga worden na mijn mk, zit vandaag op dag 38. Maar denk dat het nog wel even gaat duren, ik had 18-12 nog een pos. zwangerschapstest en aangezien mijn cyclussen gemiddeld 36 dagen duren, is dat natuurlijk niet zo vreemd.
Ze weten niet waardoor. Moeten weer afwachten tot we weer zwanger zijn. Heb wel. Test gedaan bij beide met bloedprikkennbij mijn was factor 5 trombose gevonden die zou ik krijgen als ik dan zwanger ben. Of het daarvan ligt weten ze niet. Moeten gewoon wachten word er moederloos van.
Ik mag op het wachtbankje van morgen 11 uur nog een smiley en om 19.30 niet meer. Vanmiddag om 13.00 uur nog gezellig gehad. En tussen 15.00 en 16.00 erge buikpijn hopelijk nog optijd geweest. En nu maar wachten!!
Heb nog 1 dipstick zal die.morgen nog gebruiken.. En anders vertrouwen op me lichaam hebben. Lekker relax op het wachtbankje geniet ervan en hopelijk over 2 weken beide een positieve test. Al denk ik niet dat dat hier zal lukken zit met me hoofd al weer bij de iui.
Hallo dames, een snel berichtje van mij. Reageer later wel op al jullie berichten. Voel me niet zo lekker (verkouden,keelpijn) en elke dag hoofdpijn. Heb vandaag paracetamol genomen, maar helaas hielp het niet. En elke nacht uren wakker liggen werkt ook niet bevorderlijk. Nu gaat de klaagmodus weer uit