Na miskraam (30 okt) gaan we er weer voor.. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sassie1981, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    van zwanger en kids, de dipsticks, die zijn tenminste nog betaalbaar. Ja hoop ook niet al te lang meer, heb sinds vanmorgen wel een zeurderig gevoel, zou het dan toch??

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ben benieuwd noralie.
    Hier weet ik niet wat er met me is ben zo ontzettend moe! Heb er gewoon rood gloeiende wangen van!
    Nog steeds slijm verlies net alleen al 2 dagen geen eipijn meer.

3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier helemaal geen slijmverlies meer vandaag. Pfff wat is mijn lichaam allemaal aan het doen? Snap er niks meer van.... Morgen hopelijk de ovu-testjes binnen, dan hoop ik te weten waar ik aan toe ben!

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Niet prettig he! Hopelijk snel duidelijkheid.

5. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Geduld wat is dat :p ja het wachten kan nu beginnen maar ik was stiekem toch al een tijd aan het wachten dus nu denk ik maar "dit kan er ook nog wel bij". Was jouw lf anders na je mk? Ik had voorheen altijd dat ik exact 2 weken na mijn positieve ovulatietest ongesteld werd. Vraag me af of dat nu weer zo is :)

Ik ben vandaag ook erg moe, misschien is dat een na-je-ei kwaaltje? of het hangt in de lucht:p Wij lopen bijna gelijk nu :) das wel gezellig en gemakkelijk te onthouden :) mijn hoofd is de afgelopen paar dagen echt in een zeef veranderd...

Hoop dat de testjes je iets wijzer maken ;) ik heb ook die van z&k, ben er heel tevreden over. Heb je de afgelopen dagen wel slijmverlies gehad? of ook niet? misschien is de boel wel weer op gang gekomen en doet het ei er gewoon nog even over. Ik snap je onzekerheid en de "pffff" heel goed (en de andere meiden vast ook). Het is gewoon irritant om bovenop het feit dat je terug bent bij af, ook niet te weten wat je lijf doet.

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Zeker niet prettig! De afgelopen dagen wel slijmverlies gehad inderdaad, vorige week zelfs heel erg veel, dacht toen dat het van mijn ei was. Vandaag nog helemaal niks. Na mijn vruchtbare dagen word het slijm meestal weer wit/gelig en dit heb ik na vorige week maandag niet meer gezien. En vandaag dus helemaal geen afscheiding meer, alleen een zeurderig gevoel, dat doortrekt naar mijn liezen...

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    nou dat zeef zijn herken ik oef vind het gewoon eng. Ik ben erg stipt en heb een erg goed geheugen. En nu vergeet echt alles!!!

8. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Nu had weer een momentje vandaag :) was vergeten de auto in de versnelling weg te zetten en hij was van de oprit afgerold en stond midden op straat :$.
    Kwam er gelukkig op tijd achter :D.

Hoe verder meiden? Sassie nog hoofdpijn? Bibi nog symptomen er bij gekregen? Noralie, testjes al binnen?

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ja dan hadden we beide een erge dag. . Ik was bijna iets heel belangrijks vergeten maar dat is gelukkig goed gekomen.
    Ik word nu al gek oef en dan is het pas bijna 4 weken geleden. . Heb het gevoel dat me lichaam spelletjes met me speelt. Weer maagzuur, hond hangt weer graag bij me. Ik heb er geen vertrouwen in dat ik nu ineens spontaan zwanger zou raken dus snap niet wat me lichaam doet...

10. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja testjes al binnen, dit was de eerste vanmiddag hopelijk morgen een knaller.

11. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Jaa morgen is die vast knal!!:)
    Klusse!!!;)

12. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Oei!! Wat een geluk dat hij negens tegen aan is gerold!:$

Hier raar gevoel in me buik kan t niet uitleggen beetje
    Drukkend links onderin. Heb rugpijn en me stuitje doet zeer met alles wat ik doe. Verder geen zere borsten of hoofdpijn...

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Oh jee, gelukkig kwam het nog goed :)
    Lastig hè dat alles aan het begin net zo goed pms kan zijn ;) en vertrouwen, dat snap ik helemaal maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus een sprankje hoop mag je wel hebben hoor!

Zo die ziet er al goed uit! Denk dat je m morgen krijgt, de knaller :)

Nu idd :) heb je t gevoel dat het de goede kant op gaat? Of geen idee?

14. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Ja heel gek heb ik het gevoel dat het deze maand wel raak is.
    Last van lage rugpijn al vanaf gisteravond en steekjes in me lies lijken steeds sterker en meer te worden.
    Ben ook erg moe.
    Maar ja ga zaterdag een testje wagen haha
    Zit dan op 8dpo duimen jullie met me mee?:D

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Natuurlijk! :D maar is 8dpo niet heel vroeg? Ik testte de vorige keer op 9/10dpo nog omowit :(

16. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Ja is ook erg vroeg:)
    Bij me zoontje heb ik met 9dpo licht streepje getest.
    Heb zateravond feest en vind wel fijn om t te weten haha ook al drink ik niet:D

17. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Oh wauw! Als je al een keer vroeg positief testte zou ik het ook wel durven, ik probeer het nu uit te zweten tot na 10dpo :)
    Altijd fijn om het te weten, feestje of geen feestje toch :D
    Mijn borsten zijn wat pijnlijk en had net wat lichte buikkramp maar op 4dpo kan dat toch nog geen innesteling zijn? Of zou mijn ei iets eerder zijn geweest :(
    Zo maar aankleden en boodschappen doen ter afleiding ;)

18. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Ik had s avonds 4dpo ook een krampen en een paar flinke steken.
    Op sommige sites zie ik staat tussen 3 en 9 dagen maar zullen moeten afwachten. 4dpo toen begon bij me ook de lage rugpijn.

Zoontje is na t kdv dus lekker dagje voor mezelf vandaag.w
    Moet ook wel afleiding zoeken maar zo als elke maand lukt me dat helaas niet echt;)
    Ben niet vooruit te branden op t moment :)

Fijne dag vandaag!

19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Hmm wie weet :)
    Lekker zo'n dagje voor jezelf hè? Heb ik vandaag ook :) ik ben ook echt traag nu hihi.
    Als ik eenmaal op gang ben lukt het wel.
    Jij ook een fijne dag ;)

20. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    O o!!
    Kon het gewoon niet laten!!!
    Wat denken jullie?:(

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina