Het is nu wel duidelijk!! Mijn ei is vandaag, voelde een uur geleden een felle steek dat doortrok naar mijn lies. Ik gok op mijn eitje... Gisterenmiddag nog fijn geklust, dus dat zit goed. Nu gaan we het wachtbankje op. Vind het wel heeeel spannend weer
Ohh nog maar 5 dagen Dan mag je best al testen he Nee hoor, lekker doen wanneer jij dat wilt. Ik hou gewoon van testjes bekijken
Haha ik zou t liefst wille maar heeft geen zin haha. Elke dag die ik niet test is meegenomen probeer het zo lang mogelijk uit te zingen
Echt heel knap hoor. Ik heb het tot 9dpo volgehouden Hopelijk over een paar dagen een knaltest voor jou!
Wow gewoon 4 paginas bij te lezen Bibi, ik zag niets op het testje maar ben heeeeel slecht in turen manlief is er beter in dan ik haha Sassie, ik hoop dat het in je tweede trimester echt beter wordt Tientje, dat moeie herken ik ook van de vorige keer. Maar zo ver het kan, gewoon aan toegeven he Noralie, das nog eens goed ei nieuws spannend weer om te beginnen! Wish grappig dat je elke keer weer testdrang krijgt hè Hier, blij dat de week om is pfff zo druk heb ik het in de afgelopen maanden niet gehad. Gelukkig gingen de dagen daardoor best snel. Vandaag wat steekjes en gevoelige borsten, maar goed nog dik een week te gaan tot nod dus ik probeer rustig te wachten (like thats gonna happen ) Fijn weekend alvast meiden
Heb er 4 van z&k liggen die gaven vorige keer ook genoeg duidelijkheid. Heb me trouwens een partij spierpijn in mijn benen Vanavond maar vroeg mijn nestje opzoeken