Nee dat klopt niks ernstigs, maar voelde mij er gewoon niet lekker door. Duizelig en misselijk. Gelukkig vandaag minder bloed verloren en ook de duizeligheid is minder. Dus denk dat het kwam van het vele bloedverlies. Hopelijk is het met een paar dagen over en voel ik me we helemaal de oude!
Ja vooral Door het bloedverlies kun je je naar voelen niet fijn! Ja na negatieve test denk ik altijd testen is niet meer nodig. Als ze wit zijn zijn ze niet leuk.
Reageer morgen weer op iedereen. Ben moe! Bruiloft gehad, rijden nu terug. Moeten nog een uur. Slaap lekker.
Haha november baby uit de zelfde maand als mama dan. Laten we dat hopen. Cosy balen dan liepen we echt gelijk!
NOD-lijst Noralie87, NOD 26 Februari Wish1, NOD ? Februari Amoura, NOD ? Februari Cosy, NOD ? Maart Zwanger-lijst Claudia88, zwanger, uitgerekende datum: 23 juli 2014 Sassie1981, zwanger, uitgerekende datum: 6 augustus 2014 TientjeT, zwanger, uitgerekende datum: 11 september 2014 Bibi24, zwanger, uitgerekende datum: 30 september 2014
Bibi & Tientje, hoe is het met jullie? Hier nog steeds erg moe , hoofdpijn, rugpijn. Vandaag niks gedaan, lekker op de bank.
Sassie, het is wel jammer maar ik zit niet helemaal in zak en as ben vooral blij dat alles weer werkt en het heeft als voordeel dat ik weer een paar weekjes wat aan extra lichaamsbeweging kan gaan doen. Vorige zwangerschap was ik doodmoe met veel hoofdpijn en dan kun je helemaal niets . Ik mag eigenlijk wel wat strakker en fitter worden hihi. Ik heb trouwens het idee dat ik wat minder last van mijn menstruatie heb... maar dat kan ook morgen nog komen Jammer dat je je nog steeds zo mottig voelt die 12 wekengrens heeft geen verlichting gebracht?
Als ik eigenlijk niet getest had zal ik haast niet zeggen dat ik zwanger ben! Heel apart. Ben nu alleen grieperig en heel erg verkouden en kokhalzen van het hoesten maar eigenlijk nergens last van. Wat vervelend dat je nog steeds zo slecht te pas bent Duurt lang hè!! Hopelijk komen straks dagen dat het beter met je gaat en weer meer energie hebt!
Ja voel me een stuk beter vandaag waren 2 tampons genoeg, dus eindelijk is het vloeien minder geworden, mag wel op dag 6... Voel me ook een stuk beter, niet meer misselijk en ook niet zo draaierig meer. Denk dat mijn bloeddruk ook weer gestegen is nu het bloeden minder is geworden. We gaan morgen lekker een weekje naar centerparcs dus ben heel blij dat ik me weer beter voel!! Hopelijk voel jij je ook snel wat beter Sassie en kan je echt gaan genieten van je zwangerschap...
Fijn dat je bloeden minder is en je ook wat beter voelt. Geniet lekker van je weekje centerparcs. Welke gaan jullie naar toe?