Gelukkig maar Sporten is wel fijn ja! Hoop dat je lekker geen last hebt van je menstruatie, ook morgen niet hahaha.. 12 weken grens zegt niet zo heel veel bij mij helaas. Bij mn zoon en dochter ook heel moe geweest. Maar ja, niks aan te doen.
Wat fijn! Hoop voor je op een makkelijke zwangerschap. Ach, ik zie het wel. Zou wel fijn zijn, maar kan er toch niks aan doen.
Hier nod de 24e als ik uitga van me cyclus normaal 30. Zal niet heel anders lopen hij is nu maar ietsje langer geweest. Op naar een roze ronde dames!
Hihihi ik denk het Hier niet zo veel te melden, menstruatie lijkt milder dan voor mijn mk, althans wat betreft de kramp bloedverlies is normaal. Verder druk op het werk en met het huishouden. Helaas geen tijd voor een winterslaapje al heb ik daar wel behoefte aan
Fijn dat de buikpijn minder is. Nu weer aftellen tot de eisprong Vandaag de Angelsounds gehaald. Heb als het goed is het hartje gehoord.
Hier ook bijna geen krampen gehad. . Alleen op de eerste dag. Heerlijk maakt het toch ietsje minder erg.
Wish, ja dat is een kleine meevaller Sassie, wat tof! Was het gemakkelijk te vinden? Zie je al een buikje bij jou?
Hi meiden, Vandaag echo gehad! Hartje gehoord en ons frummelke gezien!! Wat bijzonder zeg! t hartje klopte heel krachtig! Goed nieuws dus!!
Hahaha echte kwaaltjes dus Hier is de misselijkheid voor het grootste deel weg, af en toe wat vlagen. Verder alle kwaaltjes nog aanwezig.
Wat fijn Tientje, heerlijk zeg. Nu proberen te genieten!! Hier is de ongi maandag gelukkig gestopt. Deze keer 5 dagen heeel heftig geweest zonder kramp. Normaal altijd 8 dagen, weinig bloed en veel kramp. Dus een behoorlijke verandering.... Nu weer aftellen naar mijn ei. Ben benieuwd wanneer die gaat springen!