ah dubbel is zulk nieuws hè? Voelt toch een beetje oneerlijk aan. Onze tijd gaat echt komen, we kunnen in ieder geval zwanger worden met die gedachte troost ik mezelf meestal.
Hoe is het met de zwangere meiden? Kunnen jullie een beetje genieten? Of nog veel twijfels en/ of klachten?
Twijfels blijven denk ik tot na de bevalling Gaat wel goed hoor, alleen allerlei kwaaltjes. Maar ja, die horen er gewoon bij he. Hoe is het verder met iedereen? Duimen dat het bij iedereen snel raak is!
Ja dat is waar we kunnen zwanger worden, maar ik ga dan heel vaak denken van ja maar het is 1x fout gegaan zou er niet iets met me aan de hand zijn dat ik een miskraam heb gekregen en zou dit gewoon geluk zijn geweest dat ik überhaupt een keer zwanger ben geworden. Mijn nicht heeft vorig jaar maart een kindje verloren met 14 weken en is nu nog steeds niet zwanger, hebben onderzoek gedaan en blijkt dat ze PCOS heeft. Ben heel bang dat wij ook nog heel lang moeten wachten voordat we voor de 2e keer zwanger worden
Hoi dames! Sorry dat ik jullie beetje heb verwaarloosd Ben zo ziek geweest bah!! Gaat nu net 2daagjes gelukkig weer beetje beter. Vandaag 6 weken, nog niet echt misselijk. Beetje lichtelijk maar, krijg gewoon geen hap door me keel. Komen vast betere dagen Hoe is het verder hier?
Update van hier.. Ben nog steeds erg moe, veel hoofdpijn en slecht slapen. Hopelijk zal het binnenkort beter gaan. Gisteren weer controle gehad bij de VK. Hartje klopte mooi
Liep vanmiddag in de action en kon ze gewoon niet laten liggen! 2 weken geleden voor het laatst getest, en had nog geen knaller gezien dus!!