Succes Wish! Noralie fijn dat je streepje gespot is Ik heb ook een tweede streepje gezien vandaag (lekker vroeg!) weet nog niet of ik mijn piek gemist heb of dat hij nog moet komen, had gisterochtend veel te veel gedronken voor een ovulatietest doe er vanavond en morgen weer een...
Vandaag was hij nog steeds positief, geen knaller. Heb ik nog niet eerder gehad, meestal is hij de dag erna bijna weer wit. Hopelijk morgen een bijna witte test, weet ik zeker dat mijn eitje echt geweest is.
Ff t lijstje opgezocht, hoeven we straks niet zo ver te zoeken als we onze nods weten Noralie Iemand nog iets van Claudia of Amoura gehoord? NOD-lijst Wish1, NOD 23/24 Februari Noralie87, NOD 26 Februari Amoura, NOD ? Februari Cosy, NOD 1 Maart Zwanger-lijst Claudia88, zwanger, uitgerekende datum: 23 juli 2014 Sassie1981, zwanger, uitgerekende datum: 6 augustus 2014 TientjeT, zwanger, uitgerekende datum: 11 september 2014 Bibi24, zwanger, uitgerekende datum: 30 september 2014
Zit even in dubio, wat denken jullie positief op dag 20 of 21? Dag 19 was overigens zelfde als dag 22.
NOD-lijst Wish1, NOD 23/24 Februari Noralie87, NOD 25/26 Februari Amoura, NOD ? Februari Cosy, NOD 1 Maart Zwanger-lijst Claudia88, zwanger, uitgerekende datum: 23 juli 2014 Sassie1981, zwanger, uitgerekende datum: 6 augustus 2014 TientjeT, zwanger, uitgerekende datum: 11 september 2014 Bibi24, zwanger, uitgerekende datum: 30 september 2014
Poeh das een moeilijke! Durf t niet te zeggen eigenlijk, misschien is je piek in het midden geweest? Of sprong je eitje wat later?
Doe het ff zo want uploaden werkt mobiel niet goed 12 feb 2014/ cd18 Net bij toiletbezoek weer een fikse kwak (excuse the word ) slijm, vanmorgen nog gezellig gehad, misschien morgen man nog maar eens lief aankijken of overslaan en overmorgen weer (dan is het om de dag) wat is nu wijsheid?
Jaaa en het was een mooi donker streepje vanmorgen al gezellig gemaakt dus denk dat we t morgen ochtend maar weer proberen, of avond als ik net zo moeilijk wakker wordt als vanmorgen . Wel leuk dat ik een valentijnsei krijg
wel hè? Bijna te mooi om waar te zijn maar we gaan het lekker toch proberen Bibi, wanneer krijg je (weer) een echo?