Dat zou kunnen. Ben erg benieuwd vanochtend nog geen maagzuur even rust haha gisteren avond was het echt zo erg. Maargoed als het van een zwangerschap is mag het blijven hoor haha dan zal ik niet klagen.
Ohhhh meiden hebben jullie gister al getest Zo maken jullie t wel heel spannend hoe is het vandaag? Hier wel ok, ben verkouden en nu heb ik extra veel tijd om op alle steekjes in mijn buik te letten ziek op de bank hangen is niet echt ideaal haha.
Cosy beterschap!! Dank je wel! Hopelijk goed nieuws, in september topic iemand 8.4 dagen en niks te zien in de baarmoeder en geen bloedverlies en op en top zwanger. Jij ook spannend sassie, wat zegt jou gevoel jongens of meisje ?? Ik denk een jongen bij jou hihi
Uhm denk pas zaterdag. moet namelijk als ik werk al om half 7 in de auto zitten. En het is al zo'n haasten in de ochtend. Bibi succes!
Thanks ik ga de 27e testen, tenminste dat is mijn streefdatum Als ik eerder test, dan niet voor 10dpo: 24e. Heb er nu wel een goed gevoel bij maar het is nog zo vroeg dat ik er eigenlijk niets zinnigs over kan zeggen.
wat? Echt helemaal niets? Niet eens een leeg vruchtzakje? Dat is hard schrikken zeg! Kan me voorstellen dat het voor jou de echo een beetje spannender maakt maar de kans daarop is heel klein dus bij jou zit het vast goed succes!
Ja eng hè!! Pfff nog een half uurtje, ben erg zenuwachtig nu!! Bijna niet geslapen, krijg geen hap door me keel en moet steeds kokhalzen allemaal spanning denk ik!!
Hoihoi!! Alles zag er goed uit!! Hartje zien knipperen!! Helemaal in love!! Ben tot zover 3 oktober uitgeteld en dan klopt ook met me eisprong. Heb paar x gedroomd over een tweeling en dacht ze ook even te zien dat ze achter elkaar verstopt zaten,maar tot nu toe is het er 1!! Ze had het over een inwendige echo maar ik zei probeer eerst maar gewoon, nou gelijk duidelijk in beeld hoor onze ukkepuk!! Tientje hoe is het bij jou gegaan??