Getest en helaas heel erg wit! Het kan nog zit 9DPO vandaag, maar heb er helemaal geen goed gevoel over...
Hoi hoi Wat fijn zeg!! Mooi is dat he?? Fijn dat het goed was! Ik was ook erg zenuwachtig!! Had deze week nog wat stolsels verloren, dan knijp je hem wel.... Maar alles was goed! t Frummeltje was druk en schoot alle kanten op!! Ik ben nu iets eerder uitgerekend. Snap er niets van. Ik dacht echt dat ik de 19e of de 20e mijn eisprong heb gehad. Maar het de 16e waarschijnlijk. Ik ben 8 sept uitgerekend! Nu snel ff bijlezen, ik hoop op positieve berichten van Cosy, Noralie en Wish!!
NOD-lijst Wish1, NOD 23/24 Februari Noralie87, NOD 25 Februari Cosy, NOD 27 Februari Zwanger-lijst Sassie1981, zwanger, uitgerekende datum: 6 augustus 2014 TientjeT, zwanger, uitgerekende datum: 8 september 2014 Bibi24, zwanger, uitgerekende datum: 3 oktober 2014
Hoop dat je gevoel niet klopt Noralie Gefeliciteerd Tientje! Misschien ontwikkeld frummel zich snel? Of nestelde hij mooi op tijd in? Was dit nu je termijnecho? Sassie, zou je nu vandaag het geslacht ontdekken? Wish: hoe gaat t op t bankje? Nog getest? Hier weer aan de beterende hand en nagels aan het bijten om niet te testen. Ben ook zo nieuwsgierig aangelegd niet dat een test nu nut zou hebben zit op 7dpo. Het wordt nu wel spannender want normaal zou mijn afscheiding van kleur moeten veranderen
Niks meer als een tuur streep dus verwacht dat het niets is en we hormonen gaan gebruiken had en heb eigenlijk vrij goede hoop ivm herkenbare kwaaltjes maar je lijf kan je voor de gek houden. Hoe gaat het daar Cosy?
Nee niet veel, maar dit zijn wel altijd de tekenen van een ongi bij mij Morgen zet het waarschijnlijk door...
Ik baal vooral van de korte LF's op zich wel wat langer dan vorige maand maar 10 dagen is in mijn ogen veel te kort
10 dagen is de grens Noralie dus dan kan het nog prima. Je cyclus kan ook flink van slag raken na een miskraam wie weet is het volgende maand wel goed! het is natuurlijk super balen dat je ongi bent.
Wacht even af wat de andere meiden denken dat het is.. Balen he! Had gehoopt op streepjes voor jullie allemaal...