Niet echt, ben 2 dagen na mijn ei ziek geworden en dus erg moe en snotterig. Kan niet zo goed inschatten of dat dat de verkoudheid is of dat het zo lang duurt omdat mijn lijf met nog iets bezig is verder is de afscheiding nog de goede kleur Heb er wel een goed gevoel bij, probeer gewoon positief te blijven!
Thnx Cosy, dit was de termijnecho. Dus zou het toch eerder moeten zijn geweest dan ik dacht. Wel gek want toen had ik nog geen posi ovu test. Ach t komt ook niet op een dag aan! Ik ben ook nieuwsgierig, maar tis nog wel erg vroeg. Succes met het nagelbijten!!
Dames, het is een meisje Niet dat ik dat eruit kan halen hoor hahaha.. De kleine dame wist het goed te verstoppen, maar daarna kon de VK het toch een aantal keer goed zien. Mijn gevoel klopte dus!
Yeah!!!! Had ik de streepjes goed gezien whoehoehoe had mijn spoedcursus meisjesecho's op google daarnet toch nut Gefeliciteerd Trouwens sassie, heb je nog meer meisjes? Ben niet zo goed op de hoogte hoor.
Thanks heb maar een nieuw lakje er op gedaan Willen jullie ook het geslacht weten tzt? Of blijft het een verrassing?
Ah geeft toch niet ik ben dan weer heel slecht met tuurtestjes Hmm zou ik zondag een testje wagen op 9dpo? Of het toch uitstellen?
Ohhhh echt? Vorige keer testte ik op 9/10 dpo nog negatief en op 14dpo positief heb toen in de tussentijd niet getest. Maar vandaar mijn twijfels Als ik test laat ik het jullie weten hoor!
Ja gaat opzich wel goed gelukkig!! Soms licht misselijk vooral s avonds. En smiddags af en toe een uurtje liggen. Verder nergens geen last van (nog)
Ik wacht gewoon morgen nog af of het helemaal doorbreekt... Op zich wel lekker een cyclus van 31 dagen