Holy guacamole das helemaal niet goed om te lezen de koffie smaakte prompt niet lekker meer Tijd om ff wat afstand te nemen fijn weekend meiden! *kruipt snel onder een steen*
Haha cosy, herkenbaar.... Ik ga morgen ook ff onder een steen liggen, wat de uitslag van het rozeverlies ook mag zijn
Leuk een meid! Oef hier word ik gek de testen bevestigen niks en me rechter borst vind dat ik zwanger ben... Hoop zo dat me lijf me niet voor de gek houd maar ben er echt bang voor.
Ook ik heb dezelfde internet spoedcursus gevolgd als Cosy!! Leuk zeg een meisje. Ik had voordat ik zwanger was een voorkeur voor een meisje maar nu t zover is maakt t me echt niets uit. Lijkt me allebei super! Ik voel me wel ok. Wel wat misselijk, zuurbranden en snel moe. Maar volgens mij kon t ook veel gekker. Dus ik doe t ervoor! Ik ga denk ik ook rond de 16 weken een pret echo laten maken. Ik vond t zo bijzonder om t kleine ding in z'n geheel te zien rondzwemmen. Volgens mij kun je dat met 24 week niet meer zo goed zien. Hoe was dat bij jou?? En wat vinden je kids ervan??
Meer als dit op de zk testen word het niet. ... wellicht een vals streepje op de kv vandeweek anders had ik nu toch wel al een duidelijke moeten hebben. Ik wacht nu maandag af.
Ik zie wel heel licht iets op je test.. Ik heb zo ook gehad en toen ik zwanger was had ik op de kruidvat een duidelijk zichtbare streep en op de z&k niks te zien, dus geeft moed nog niet op!!!!
*kruipt even onder steen uit* Kon het niet laten om even te spieken en reageren: Wil je geen valse hoop geven maar toen ik op dus 9/10dpo negatief testte was dat met een z&k dipstick . Dat was op een dinsdag en de zaterdag daarna testte ik heel duidelijk positief (foto staat in mijn album) met kv2v5 en z&k midstream dus het kan nog wel denk ik. *schuift weer onder de steen*
jammer! Hoop dat het snel doorzet @hier, afscheiding lijkt wat donkerder wel wat later dan normaal maar toch... Het remt de testdrang weer af.
Hier toch maar getest, met stralend wit resultaat. Had eigenlijk niets anders verwacht, maar toch testen he . Sromme ikke, had mezelf nog zo voor genomen om niet voor 10dpo te testen :x nuja klein voordeel, houd het nu wel vol tot vrijdag
Ik ken het Cosy, die testdrang, zoooo vervelend. Maar daarna met een witte test ben je er meteen weer klaar mee Hier nog steeds alleen wat bruinverlies, heb liever dat het meteen doorzet, maar nee hoor.... *zucht*
@wish, spannend hoor, hopelijk word hij heeeel snel donker! @hier We hebben vanmiddag besloten dat we een andere grote wens nu misschien wel eerder in vervulling laten gaan: een pleegkind. Dit wilden wij altijd al, maar aangezien onze leeftijd eerst zelf 2 kinderen krijgen en dan na een aantal jaar een pleegkindje erbij. Maar nu ik eigenlijk helemaal klaar ben met het wachten op uberhaupt een eigen kind, we zijn in april al een jaar bezig. Willen we ons gaan informeren over pleegzorg. Dat geeft mij nu zoveel energie dat ik even het zelf kinderen krijgen los kan laten en misschien over een aantal maanden wel pleegmama ga worden. 2 april is er een informatieavond en daar willen we heel graag naartoe... Vind het zo leuk!!