Heftige keus Noralie maar als dit is wat jullie willen! Je bent binnen 6 rondes zwanger geraakt dat is snel.... Dus waarom denk je dat het niet lukt?
Ik denk helemaal niet dat het niet lukt hoor wish, maar de wens voor een pleegkind is op dit moment groter. We laten even het zelf kinderen krijgen voor wat het is en gaan niet gericht klussen. na 2 april gaan we de keuze maken of we het wel of niet doen. Ook ivm het zwanger willen worden, of het verstandig is dit te combineren met een pleegkind.
NOD-lijst Wish1, NOD 23/24 Februari Cosy, NOD 27 Februari Noralie87, NOD 25 maart Zwanger-lijst Sassie1981, zwanger, uitgerekende datum: 6 augustus 2014 TientjeT, zwanger, uitgerekende datum: 8 september 2014 Bibi24, zwanger, uitgerekende datum: 3 oktober 2014
Das een hele andere manier om de kinderwens in vervulling te laten gaan! Knap hoor, ik doe het je niet na hoop dat de infoavond goed gaat Wish: hoe gaat het? nog steeds misselijk? hier: had vandaag (10dpo) krampen in mijn buik ben heel benieuwd wat het te betekenen heeft want de donkere afscheiding is weer verdwenen...
Cosy en Wish, ben gewoon voor jullie aan het zenuwen Noralie, volg gewoon je gevoel. Vind het superknap van je!
Hallo allemaal, İk heb me vandaag geregistreed op deze site. İk heb paar maanden moeten denken of ik het zou doen, uiteindelijk besloten om het toch te doen. İk denk namelijk dat het goed gaat komen voor mij. İk heb nog geen kinderen wil het wel heel graag hebben. İk was in september 2013 zwanger geraakt (dacht altijd dat het bij mij niet kon) bij me eerste echo zag de vk wel een zwangerschapsholte maar geen vruchtje. Moest een week wachten op een miskraam, die maar niet kwam. Heb toen 12 nov 2013 een kuratage gehad. Sindsdien ben ik nog niet zwanger geraakt. En ik zit er nog heel erg mee van me eerste miskraam. İk ben elke maand alleen maar aan het testen. Elke maand gooi ik wel 4 zwangerschapstesten weg. İs er iemand die het zelfde heeft gehad als die van mij. Dat je wel zwanger bent maar geen vruchtje hebt? Alvast bedankt
We vervelend voor je! Heeft het lang geduurd voordat je je vorige keer zwanger werd? Gebruik je ovulatietesten?
Welkom ik had ook een echo bij 7.4w met een leeg vruchtzakje kan voorkomen, dan groeit het zakje door terwijl het vruchtje stopt. Bij het kopje miskraam op deze site kun je meer topics vibden van meiden met dezelfde ervaring, mocht je daar nieuwsgierig naar zijn. Waarom dacht je dat je niet zwanger kon worden? En is je cyclus na je curettage weer de lengte van voor je zwangerschap?
nog maar een paar dagen sassie, vrijdag hoef je voor mij niet meer te zenuwen hihi. Ik zag aan het lijstje dat er echt een november baby bij komt om het lijstje mooi consistent te houden
Zeker een heel andere manier, maar dit voelt nu zooo goed. We tellen de weken af naar 2 april. Hoop zo dat we geschikt zijn als pleegouders
Ik was binnen 2 maanden zwanger nadat ik gestopt was met de pil. Ik gebruik eiegenlijk helemaal niks.. ik durf het eigenlijk ook niet echt omdat ik denk dat het weer valse hoop gaat worden. Ik test alleen als ik overtijd ben dat doe ik ook elke maand omdat het bij mij ipv 28 35 dagen duurt. Ik ben nou ook overtijd maar ik durf niet echt te denken dat ik zwanger ben. Ik wacht met moeite nog eventjes af
Ik zal zeker gaan kijken naar de topic. Waarom ik dacht dat ik niet zwanger kon worden..de enige redenen daarvan is eigenlijk dat als je iets heeeeell graag wilt juist niet gebeurd. Zo heb ik altijd gedacht daar geloofde ik in. Dus niet ben gewoon gezond en kan kinderen krijgen. Mijn cyclus Is niet het zelfde nee na de curretage duurt het wat langer normaal voor de curettage was het 28 dagen nou 33/35 dagen. Maag menstrueren is nog wel 4/5 dagen. Heb jij het zwaar gehad nadat je hoorde van het lege vruchtzakje? En heb jij een miskraam gehad of ook een curettage?
Wish: hoe gaat het? Sassie, hoe is het op de roze wolk? Fijn genieten of nog veel klachtjes? Esgu, oh echt? Ik neig ook wel naar doemdenken maar over dat zwanger worden twijfelde ik nooit zo erg. Ik heb een mk gehad officieel met krap 10 weken maar het vruchtje was met 6 en het zakje met 7 weken gestopt. Ik kreeg groen licht van mijn ha om een maand af te wachten of het vanzelf op gang zou komen. Was er van overtuigd dat mijn lichaam het op den duur door zou krijgen en het zou opruimen. Moet er wel bij zeggen dat ik bovendien erg tegen pillen of een curettage op zag en dat ik geen zwangerschapssymptomen meer had. En zwaar, dat was relatief. Ik heb het geaccepteerd en was op een bepaalde manier opgelucht dat mijn onderbuikgevoel klopte Heb jij er wel veel last van gehad? Hier: overigens nog steeds last van mijn darmen en nog niets roods of rozes gespot
Testen! Roze wolk? Ja en nee.. kwaaltjes behoorlijk aanwezig. Start volgende week met bekkentherapie. Behoorlijke pijn Maar ja, het is voor het het goede doel he Ben ook al kleine dingetjes aan het kopen..