We willen graag 1 kind opvangen in de leeftijd tussen 1,5 en 4 jaar. Maar een baby of een kleuter van 5 vinden we ook geen probleem Ben benieuwd waar we het meeste geschikt voor zullen zijn!
Ik hoop het voor je Cosy, een novemberbaby staat nog niet op het lijstje. Dan vul ik volgende maand aan met een decemberbaby
Dames!! Ik heb een vraagg ik ben dus nu 4 dage overtijd. Kon niet langer wachten heb een test gedaan. Ik ben een test van clearblue.. maar zo'n test dat je in het apparaat moet stoppen digitale is het. Nou heb ik het gedaan met geduld wachten digitaal zegt niet zwanger. Dus ik haal het test uit het apparaat maar op die test dus wat je in het apparaat stopt daar heb je wel 1 donkere blauwe streep en 1 hele lichte???? Wat moet ik me daarbij voorstellen??? Digitaal zegt nee haal test eruit test heeft 2 strepen 1tje licht.kan het zo zijn dat hcg nog weinig is en dat het bij een digitale wat duurt tot het te zien dat je zwanger bent???? Helpppp ik weet niet wat ik moet denkenn!!!
Die streepjes zeggen niets je mag ze niet aflezen daar is het een digitale test voor meid. Een andere test proberen? Noralie ik doe graag nog meer aan die op de drempel november baby of december baby haha hoop dat het er voor ons dit jaar nog in zit!
@wish01 ja daar was ik al bang voor. Ik had gegoogled daar waren wel mensen die met die 2 lichte strepen over paar dagen donkerder werden en de test toen wel zwanger aangaf. Maybee??? Ik ga indd een andere test proberen. Dankjewel
Het zou kunnen maar dat is een duren grap om een aantal cb testen te doen. Hopelijk alsnog een positieve test voor je.
Pff hopelijk positief ja.. ik wil het zooo graag ik word er moe van om elke maand eisprongen uitterekenen,wachten en hopen. ik ga morgen andere test halen. Ik heb krampen daarzo bij me eierstokken. En me onderbuik is zo opgezet. Last van darmen. Af en toe duizilig. Last van me maag hele garde buik denk ag en toe dat t uit gaat barsten. Ik laat het morgen weten. Ben jij al zwanger? Moet eventjes aan de site wennen misschien kijk ik er overheen ) kan best.
Ego berichtje: hier wakker geworden met menstruatie buikpijn ik hoop dat het niets betekend maar daar gaat mijn hoop!
İk duim voor je hopelijk dat het niet doorzet. Mijn hoop is ook vandaag afgelopen. Ben net ongesteld geworden heel raar maar voel nog steeds heel anders. Dat mensturatie kleur en de pijn zit niet zoals normaal in me onderbuik maar echt buikpijn beetje richting me maag en zij. Pfff we zien het allemaal wel. ik hoop dat jou hoop waar wordt.
@Sassie1981 indd balen!! Na de miskraam ben ik er zo druk mee bezig dat ik elke maand hoop dat het raak is. Elke maand denk ik dat ik zwanger ben omdat ik me hoofd zo druk ben. Nou deze maand ook niet dus. Op naar de volgende maand. Ik word er wel moe van hoor van het wachten. Wens iedereen sterkte en succes veel geduld vooral die bezig zijn om een engeltje te krijgen. Niets is zo moeilijk als dit. Vooral als je geen kinderen hebt en je eerste zwangerschap een leeg vruchtzakje blijkt te zijn. Ik ben pas 23 komt nog wel wordt er gezegd. Maar als je eenmaal 1x die hormonen in je lichaam hebt gehad. En jij weet hoe je moeder voelt. En dat er niets mooier is dan mama worden.. dan is 23 of 30 jaar de laatste waar je aan denkt. Iemand ook zo zwaar bezig in de hoofd? En elke maand testen??
Wat balen esgu Hier vanmiddag me angelsound binnengekregen, En heb gewoon het hartje 2keer gehoord Echt wat mooi om dat zelf je kunnen doen af en toe!! Helemaal verliefd hihi!! Hoe gaat het verder hier?! Hier beroerd en moe, en steken onderin me buik S'avonds lig in lekker met een kruikje en een kop thee lekker op de bank of optijd in bed nog een beetje tv te kijken. Verder wel goed te doen wel gelukkig.
Ben nu echt ongesteld geworden dus mijn nod mag op 1 april op de lijst. Pffff bummer! Zal later bijlezen maar heb nu te veel buikpijn dus ga ik nog even proberen te slapen
Aaaah neeeee Cosy.... Had het zo gehoopt voor je Nu gaan we samen voor een decemberbaby, schijnt een cadeautjesmaand te zijn
NOD-lijst Wish1, NOD ?? Noralie87, NOD 25 maart Cosy, NOD 1 april Esgu, NOD ?? Zwanger-lijst Sassie1981, zwanger, uitgerekende datum: 6 augustus 2014 TientjeT, zwanger, uitgerekende datum: 8 september 2014 Bibi24, zwanger, uitgerekende datum: 3 oktober 2014
Noralie nog niet duidelijk ben begonnen met spuiten dus even afwachten. Cosy balen meid! Hopelijk een dec baby voor allemaal zou gezellig zijn! Esgu ook balen voor jou maar kopop!