Oke meiden, raar verhaal hier.... Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Al 3 dagen nu achter elkaar een knallende ovulatietest, gisteren en vandaag echt een megaknaller, zo donker nog nooit gehad. Laat ik de testjes zien, zeggen ze in een ander topic dat ik ff een hcg testje moet doen en zie dit resultaat:
Maar.... ik zit pas op dag 25, voor dag 15 heb ik geen ovutesten gedaan en tussen dag 15 en 23 heb ik geen positieve ovutest gehad. Zou het dus kunnen dat mijn ei eerder dan dag 15 is geweest? Of is de zwangerschapstest gewoon vals positief en heb ik gewoon een LH piek van 3 dagen???
Heb net een test gedaan die positief uitsloeg bij mijn 1e zwangerschap en ook deze geeft een 2e streepje... Wel wat vager dan de dipstick maargoed, een streep is een streep. Ik ga morgen weer even een ovutest doen en een zw-test blijven ze beiden positief dan ga ik een digitale halen, wil het dan gewoon zeker weten!!
Ik weet wel dat een ovutest positief kan uitslaan bij een zwangerschap, dus dat zou kunnen kloppen. Maar vind het zo vreemd dat ik dan mijn ei heb gehad voor dag 15, ik vloeide deze maand namelijk 11 dagen. Maar alles kan natuurlijk. Niks zo veranderlijk als het vrouwelijk lichaam...
Deze heb ik ook gedaan ook met een duidelijke streep.... Hoop echt niet van mijn eitje, maar ben d'r bang voor
Jee das spannend Noralie! En volgens mij kun je best een ei hebben voor dag 15. Als je op dag 15 geen streep hebt kan je ei zelfs die dag springen omdat de lh piek tot 48 uur voor de eisprong plaats kan vinden . Ik kan me niet voorstellen dat je twee positieve zw testen hebt van je eisprong eigenlijk... Ik zou morgen voor een CB gaan
Dus dan zou ik mijn ei op dag 13 hebben gehad?? Vind het ook heel spannend.... Morgen een CB inderdaad en nog een ovutestje haha
Spannend Noralie! Hier vanmorgen 12 weken echo gehad, ben nu 11,5 weken. Was druk aan het bewegen, koppeltje duikelen haha. Me uitgerekende datum is nu 2 oktober. En geslachtsbepaling staat gepland op 22 april!