BBZ, miskraam of normaal?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sterre82, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Gisterochtend had ik (na de grote boodschap) ineens bruinverlies met wat rose/donker rode sliertjes ertussen. Het was minimaal, maar het was er wel. Ik schrok me rot. De rest van de dag niks meer.
    Vanmorgen had ik het weer en nu ook verder niks meer. Wel heb ik een branderig gevoel van onder, alsof het geirriteerd is.
    Verder geen krampen e.d. alleen het trekkerige gevoel die ik bij mijn zoon ook had in het begin. Heb net ook nog even een test gedaan maar die knalde er ook vanaf.

Omdat ik door mijn eileiders meer kans op een bbz heb vroeg ik me af of dit een teken daarvan kan zijn of dat dit het begin van een miskraam is :(

Ik heb wel al met de gyn gebeld maar de secretaresse zei dat het wel normaal was en dat ik tot morgen af moet wachten.

Alvast bedankt!

2. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Oh lieve Sterre nee toch! Ik hoop zo voor je dat het niks blijkt te zijn. Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vragen maar ik wil je heel veel sterkte wensen en ik duim voor je op een goede afloop.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Probeer je niet te druk te maken. Het kan zomaar zijn dat er een adertje is gesprongen en dat dat een kleine bleoding hefet veroorzaakt. Zolang je geen echt rood bloedverlies en krampen hebt hoeft het niks te betekenen. Ikzelf had het de dag van de echo, en echt flink rood. Na 2 keer afvegen en met het papiertje inwendig was het weer weg. Ik was bang voor wat we op de echo te zien kregen maar het was toen een mooi babietje met een sterk kloppend hartje en een week verder als we dachten.

4. Het kan van alles beteken, zowel goed als slecht. maar als het niet meer wordt, zou ik proberen, ik zeg proberen, want ik weet hoe moeilijk het is, er niet teveel zorgen om te maken. Dat je test super duidelijk is, is natuurlijk wel een goed teken! Sterkte meis!!

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bedankt voor jullie antwoorden!
    Ik heb sinds ik het vanmorgen heb gehad niks meer gezien gelukkig maar blijf toch onzeker. Ik heb het nu al 2 dagen 's ochtends gehad en zie dus erg op tegen morgenochtend :(

Deel Deze Pagina